Reklama

Chruściak, Wyszyńska: Mentoring coraz popularniejszym narzędziem rozwojowym dla prawniczek i prawników

Adepci prawniczego fachu potrzebują mistrza. Okazuje się, że najbardziej pożądanym benefitem dla nowo przybyłych do kancelarii są programy mentoringowe.

Publikacja: 05.09.2023 10:32

Chruściak, Wyszyńska: Mentoring coraz popularniejszym narzędziem rozwojowym dla prawniczek i prawników

Foto: Adobe Stock

Jednym z największych wyzwań stojących dziś przed szefami kancelarii i wewnętrznych zespołów prawnych jest znalezienie jak najlepszej formy wspierania prawników w ich rozwoju przy jednoczesnym budowaniu pozytywnego środowiska pracy, z którym zechcą oni związać swoje plany oraz ambicje zawodowe.

Coraz liczniej kancelarie i działy prawne przekonują się, że doskonałą odpowiedzią na to wyzwanie jest mentoring. Bardzo ciekawy Raport Rynku Prawniczego 2022/2023 przygotowany przez Supesu Recruitment wskazuje, że najbardziej pożądanym benefitem dla osób badanych są programy mentoringowe. Na kolejnych pozycjach plasuje się dopłata do kursów i szkoleń oraz opieka psychologa lub coacha.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Rzecz o prawie
Ewa Szadkowska: Adwokat diabła
Rzecz o prawie
Piotr Paduszyński: Ziobro i jego „przywłaszczenie”
Rzecz o prawie
Jacek Dubois: Patronka
Rzecz o prawie
Stanisław Wiśniewski: Rozszczepienie wymiaru sprawiedliwości
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Rzecz o prawie
Wojciech Hermeliński: Dlaczego Karolowi Nawrockiemu nie spodobała się zmiana kodeksu wyborczego?
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama