Aktualizacja: 05.05.2025 17:13 Publikacja: 15.01.2025 04:59
Foto: Adobe Stock
Niespełna 202 tys. ogłoszeń o pracy pojawiło się w grudniu minionego roku na portalach pracy i w mediach społecznościowych w polskim internecie. To niemal 13 proc. mniej niż miesiąc wcześniej, ale w porównaniu ze słabym grudniem 2023 r. widać 9-proc. poprawę – wynika z analizy agencji zatrudnienia Adecco Group, którą „Rzeczpospolita” opisuje jako pierwsza.
Jak przypomina Katarzyna Zimińska, szefowa marketingu i komunikacji w Adecco Poland, grudniowe spadki aktywności rekrutacyjnej firm w ujęciu miesięcznym to sezonowy efekt końcówki roku. Wielu pracodawców wstrzymuje w grudniu poszukiwania pracowników i wraca do nich dopiero po nowym roku.
Różnice między oceną najbardziej atrakcyjnych pracodawców a firm, w których pracujemy, są teraz znacząco mniejsz...
Globalne przyspieszenie cyfryzacji pobudza unijny rynek pracy w IT. W ubiegłym roku liczba zatrudnionych tam pro...
Bezrobocie we Francji skoczyło w I kwartale 2025 r. o 8,7 proc. wobec IV kwartału 2024 r. - z 3,1 mln do 3,4 mln...
Wybór ofert pracy w HR jest teraz o połowę mniejszy niż w pierwszych latach po pandemii. I podobnie jak w IT, ro...
Praca biegłych rewidentów rzadko trafia na pierwsze strony gazet, ale to właśnie oni stoją na straży wiarygodnoś...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas