Aktualizacja: 26.04.2025 10:44 Publikacja: 15.01.2025 04:59
Foto: Adobe Stock
Niespełna 202 tys. ogłoszeń o pracy pojawiło się w grudniu minionego roku na portalach pracy i w mediach społecznościowych w polskim internecie. To niemal 13 proc. mniej niż miesiąc wcześniej, ale w porównaniu ze słabym grudniem 2023 r. widać 9-proc. poprawę – wynika z analizy agencji zatrudnienia Adecco Group, którą „Rzeczpospolita” opisuje jako pierwsza.
Jak przypomina Katarzyna Zimińska, szefowa marketingu i komunikacji w Adecco Poland, grudniowe spadki aktywności rekrutacyjnej firm w ujęciu miesięcznym to sezonowy efekt końcówki roku. Wielu pracodawców wstrzymuje w grudniu poszukiwania pracowników i wraca do nich dopiero po nowym roku.
W sektorze przedsiębiorstw pracowało w marcu o 51 tys. mniej osób niż zeszłej wiosny.
W marcu stopa bezrobocia rejestrowanego wyniosła w Polsce 5,3 proc. – podał w czwartek GUS. Przez rok liczba os...
Widoczny w najnowszym badaniu Gallupa spadek zaangażowania pracowników w 2024 r. kosztował światową gospodarkę 4...
Nie samo nękanie i wyszydzanie, ale także ignorowanie e-maili, hakowanie prywatnych wiadomości czy ukrywanie prz...
Polscy pracodawcy mogli się cieszyć w 2024 r. najwyższym od 20 lat (nie licząc pandemii) zaangażowaniem swych kadr.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas