Tomasz Redwan: Iga - marka globalna

Marketingowo Polska jest dla Igi Świątek za mała. Ludzie kształtujący jej wizerunek już to rozumieją, ale jego kreacja dopiero się zaczyna.

Publikacja: 10.04.2022 21:00

Tomasz Redwan: Iga - marka globalna

Foto: MATTHEW STOCKMAN / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / GETTY IMAGES VIA AFP

Iga Świątek numerem 1 rankingu WTA. Wielka to radość, bo nie mieliśmy wielu gwiazd na poziomie światowym w sportach popularnych globalnie. Ruszyli zatem dziennikarze, by coś o Idze napisać, a że zawsze najbardziej interesują ludzi pieniądze, to one stały się najbardziej chodliwym tematem. Pule nagród, zarobione na korcie dolary, sumy nagród w karierze i w bieżącym roku, porównywania kto, ile, na świecie i w Polsce. W głowie się zakręciło, bo przecież są to kwoty, których przeciętny, ba nawet zamożny Polak na oczy nie widział, a tylko nieliczni zobaczą.

Pozostało 89% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Publicystyka
Marek Migalski: Prawa mężczyzn zaważą na kampanii prezydenckiej?
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką
Publicystyka
Zuzanna Dąbrowska: Szary koń poszukiwany w kampanii prezydenckiej
Publicystyka
Marek Kutarba: Jak Polska chce patrolować Bałtyk bez patrolowców?
Publicystyka
Jacek Nizinkiewicz: Rafał Trzaskowski musi przestać być warszawski, żeby wygrać wybory
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Publicystyka
Rusłan Szoszyn: Gruzja w ślepym zaułku. Dlaczego nie mogło być inaczej?
Walka o Klimat
„Rzeczpospolita” nagrodziła zasłużonych dla środowiska