Reklama

Tomasz Redwan: Iga - marka globalna

Marketingowo Polska jest dla Igi Świątek za mała. Ludzie kształtujący jej wizerunek już to rozumieją, ale jego kreacja dopiero się zaczyna.

Publikacja: 10.04.2022 21:00

Tomasz Redwan: Iga - marka globalna

Foto: MATTHEW STOCKMAN / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / GETTY IMAGES VIA AFP

Iga Świątek numerem 1 rankingu WTA. Wielka to radość, bo nie mieliśmy wielu gwiazd na poziomie światowym w sportach popularnych globalnie. Ruszyli zatem dziennikarze, by coś o Idze napisać, a że zawsze najbardziej interesują ludzi pieniądze, to one stały się najbardziej chodliwym tematem. Pule nagród, zarobione na korcie dolary, sumy nagród w karierze i w bieżącym roku, porównywania kto, ile, na świecie i w Polsce. W głowie się zakręciło, bo przecież są to kwoty, których przeciętny, ba nawet zamożny Polak na oczy nie widział, a tylko nieliczni zobaczą.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Publicystyka
Jacek Nizinkiewicz: Polska może być celem Putina. Dlaczego gdy potrzeba jedności, Konfederacja się wyłamuje?
Publicystyka
Zuzanna Dąbrowska: Hołd lenny prezydenta Nawrockiego
Publicystyka
Michał Szułdrzyński: Jak Tusk i Kaczyński stali się zakładnikami Mentzena i Bosaka
Publicystyka
Michał Szułdrzyński: Narada Tuska i Nawrockiego przed spotkaniem z Trumpem w cieniu Westerplatte
Publicystyka
Jacek Nizinkiewicz: Karol Nawrocki potwierdził na Radzie Gabinetowej, jaki jest jego główny cel
Reklama
Reklama