Reklama

Tomasz Redwan: Iga - marka globalna

Marketingowo Polska jest dla Igi Świątek za mała. Ludzie kształtujący jej wizerunek już to rozumieją, ale jego kreacja dopiero się zaczyna.

Publikacja: 10.04.2022 21:00

Tomasz Redwan: Iga - marka globalna

Foto: MATTHEW STOCKMAN / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / GETTY IMAGES VIA AFP

Iga Świątek numerem 1 rankingu WTA. Wielka to radość, bo nie mieliśmy wielu gwiazd na poziomie światowym w sportach popularnych globalnie. Ruszyli zatem dziennikarze, by coś o Idze napisać, a że zawsze najbardziej interesują ludzi pieniądze, to one stały się najbardziej chodliwym tematem. Pule nagród, zarobione na korcie dolary, sumy nagród w karierze i w bieżącym roku, porównywania kto, ile, na świecie i w Polsce. W głowie się zakręciło, bo przecież są to kwoty, których przeciętny, ba nawet zamożny Polak na oczy nie widział, a tylko nieliczni zobaczą.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Publicystyka
Estera Flieger: Czasy oburzingu. Keira Knightley słusznie się wypisała
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Publicystyka
Zuzanna Dąbrowska: Zapłaćcie pierwszym damom, a także drugim i trzecim!
Publicystyka
Jan Zielonka: Choroba suwerennizmu
Publicystyka
Marek A. Cichocki: Lawina ruszyła, to nie koniec wojen
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Publicystyka
Andrzej Łomanowski: Długi cień Władimira Putina nad Białym Domem
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama