W gazecie znalazła się m.in. rozmowa z Jarosławem Markiem Rymkiewiczem i artykuł o prezydencie Komorowskim pod tytułem „Miał kwity na Prezydenta. Poszedł siedzieć”.
Maciej Hoffman, dyrektor generalny Izby Wydawców Prasy uważa:
Przez pierwszy miesiąc, może dwa, powinien się sprzedawać w co najmniej 100 tys. egzemplarzy. Osiągnięcie takiego wyniku będzie możliwe dzięki efektowi nowości i wzmożonemu zainteresowaniu polityką przed wyborami. Jednak testem na to, czy dziennik został dobrze pomyślany pod względem rynkowym, będzie to, czy wysoka sprzedaż utrzyma się w dłuższym okresie i czy twórcom gazety wystarczy codziennie materiału do tworzenia dziennika.
Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny "GPC", w salonie24.pl pisze:
8 września 1939 roku przestała się ukazywać „Gazeta Polska – pismo codzienne”. Od XIX wieku, redakcje „Gazety Polskiej” starały się przyciągać ludzi kochających Polskę. Służyły czytelnikom informacjami, opowiadały, co istotnego dzieje się w kraju i na świecie. Dziennik w nowoczesnej i łatwej formie powinien docierać do każdego. Jego szata graficzna i sposób redagowania ma uprzyjemnić picie porannej kawy, podróż w zatłoczonych pociągach, autobusach i tramwajach, a czasami chwile przerwy w pracy.