Masło jest wciąż drogie i może być droższe. A promocji ubyło

W końcówce roku masło drożało nawet o ponad 30 proc. Może to być efekt tego, że aż o 12,5 proc. spadła liczba promocji akurat na ten produkt, mimo że cały rynek zanotował ich solidny wzrost.

Publikacja: 21.01.2025 04:22

Masło jest wciąż drogie i może być droższe. A promocji ubyło

Foto: Adobe Stock

Drugie półrocze stało pod znakiem wzrostów ceny masła, w grudniu było to nawet 32 proc. r./r. Mimo to średnioroczna cena tego produktu wzrosła tylko 7,2 proc. – wynika z badania UCE Research, Hiper-Com Poland oraz Grupy BLIX. „Rzeczpospolita” poznała wyniki jako pierwsza.

Mniej promocji na masło

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Przemysł spożywczy
200 mln na pączki. Każdy w Polsce zje co najmniej po dwa
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Przemysł spożywczy
Jajecznica będzie daniem luksusowym. Jajka coraz droższe, zaczyna ich brakować
Przemysł spożywczy
Starbucks zredukuje menu o prawie jedną trzecią i zwolni 1100 osób w USA
Przemysł spożywczy
Potrzebna zrzutka 600 tys. na upadłość spółki Palikota. Pusta kasa i 1400 wierzycieli
Przemysł spożywczy
Masło na Wielkanoc będzie jeszcze droższe. Nawet 12 złotych
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”