Aktualizacja: 21.05.2025 01:10 Publikacja: 11.07.2024 17:29
Euro 2024
Foto: Oli SCARFF / AFP
Dane pokazują wzrost sprzedaży w sektorze hotelarsko-gastronomicznym we wszystkich niemieckich miastach, w których odbywają się mecze Euro 2024 – wynika z danych Mastercard SpendingPulse, które „Rzeczpospolita” poznała pierwsza.
Autorzy badania zauważają, że miasta niemieckie, w których odbywają się Mistrzostwa Europy, wydały dużo pieniędzy, aby zapewnić gościom stadionów i kibicom piłki nożnej dobre wrażenia podczas zawodów. Świadczą o tym także wyniki najnowszego badania Mastercard SpendingPulse, które mierzą sprzedaż detaliczną w sklepach i Internecie przy wszystkich formach płatności. Mecze piłki nożnej znacząco zwiększają sprzedaż gastronomiczną w miastach, w których odbywają się mecze – w niektórych przypadkach nawet o 283 proc.
Po tygodniu eskalacji sporu i intensywnych negocjacji Węgry wycofały się z embarga. Dekret wszedł w życie w nied...
Viktor Orban po tygodniu przepychanek z Komisją Europejską i pięcioma krajami UE cofnął embargo na import mięsa...
O ponad 6 proc. spadają w piątek notowania polskiej sieci sklepów spożywczych Dino. Inwestorzy spodziewali się l...
Węgierskie embargo na polskie mięso stało się niewygodnym tematem przerzucanym między resortami rolnictwa i MSZ....
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas