Aktualizacja: 09.05.2025 02:27 Publikacja: 11.07.2024 17:29
Euro 2024
Foto: Oli SCARFF / AFP
Dane pokazują wzrost sprzedaży w sektorze hotelarsko-gastronomicznym we wszystkich niemieckich miastach, w których odbywają się mecze Euro 2024 – wynika z danych Mastercard SpendingPulse, które „Rzeczpospolita” poznała pierwsza.
Autorzy badania zauważają, że miasta niemieckie, w których odbywają się Mistrzostwa Europy, wydały dużo pieniędzy, aby zapewnić gościom stadionów i kibicom piłki nożnej dobre wrażenia podczas zawodów. Świadczą o tym także wyniki najnowszego badania Mastercard SpendingPulse, które mierzą sprzedaż detaliczną w sklepach i Internecie przy wszystkich formach płatności. Mecze piłki nożnej znacząco zwiększają sprzedaż gastronomiczną w miastach, w których odbywają się mecze – w niektórych przypadkach nawet o 283 proc.
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Propozycja nowelizacji zasad handlu alkoholem rozczarowała wszystkich graczy na tym rynku. Ministerstwo Zdrowia...
Zbiory kawy w Brazylii w tegorocznej i w przyszłej kampanii 2025/26 zmaleją o 3-6,4 proc z powodu suszy — wynika...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas