Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 08.09.2025 12:06 Publikacja: 07.12.2023 15:34
Foto: Adobe Stock
Koncern McDonald’s ogłosił szczegóły swojej strategii na najbliższe lata. Najciekawszym punktem przedstawionym przez koncern było ogłoszenie szczegółów nowego formatu lokali – CosMc's. Nowa sieć, której pilotażowy lokal zostanie otwarty jeszcze w grudniu w Bolingbrook pod Chicago, ma w założeniu działać w tym samym segmencie rynku co Starbucks. W 2024 roku koncern chce otworzyć 10 lokali nowej sieci.
W menu CosMc's ma znaleźć się oferta słodkich kaw, takich jak Churro Frappe czy S’Mores Cold Brew (o smakach nawiązujących do churros, hiszpańskich pączków, czy mieszanki czekolady i słodkich pianek). Do tego w ofercie ma się znaleźć część dań McDonald’s, np. znane z oferty śniadaniowej McMuffins z jajkiem. Nazwa nowej marki pochodzi od maskotki, która pojawiła się w reklamach na przełomie lat 80. i 90. XX wieku – CosMc's to kosmita szukający jedzenia McDonald’s.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Prawie połowa Niemców ma nadwagę, a 11. na 100. boryka się z kryzysem otyłości. Niemieckie władze chcą to zmieni...
Gdyby nie keczup i makaron z serem, Warren Buffett miałby o jeden problem mniej. Podczas niedawnego występu w st...
W rok ceny kawy na światowych giełdach się podwoiły. Podwyżki właśnie docierają na półki sklepowe w Polsce. Kons...
Po zaledwie roku pracy na stanowisku prezesa Nestlé Laurent Freixe musi pożegnać się z firmą. Powodem jest ukryw...
Prezes i dyrektor generalny Suntory Holdings Takeshi Niinami rezygnuje po zarzutach o zakup produktów z THC – in...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas