Reklama

McDonald’s rzuca rękawicę Starbucksowi i zapowiada globalną ekspansję

Gigant w sektorze szybkiego jedzenia szykuje się do otwarcia nowego formatu lokali CosMc's, który konkurować ma między innymi ze Starbucks. A do tego zapowiada globalną ekspansję – zamierza otwierać tysiące lokali do 2027 roku.

Publikacja: 07.12.2023 15:34

McDonald’s rzuca rękawicę Starbucksowi i zapowiada globalną ekspansję

Foto: Adobe Stock

Koncern McDonald’s ogłosił szczegóły swojej strategii na najbliższe lata. Najciekawszym punktem przedstawionym przez koncern było ogłoszenie szczegółów nowego formatu lokali – CosMc's. Nowa sieć, której pilotażowy lokal zostanie otwarty jeszcze w grudniu w Bolingbrook pod Chicago, ma w założeniu działać w tym samym segmencie rynku co Starbucks. W 2024 roku koncern chce otworzyć 10 lokali nowej sieci.

W menu CosMc's ma znaleźć się oferta słodkich kaw, takich jak Churro Frappe czy S’Mores Cold Brew (o smakach nawiązujących do churros, hiszpańskich pączków, czy mieszanki czekolady i słodkich pianek). Do tego w ofercie ma się znaleźć część dań McDonald’s, np. znane z oferty śniadaniowej McMuffins z jajkiem. Nazwa nowej marki pochodzi od maskotki, która pojawiła się w reklamach na przełomie lat 80. i 90. XX wieku – CosMc's to kosmita szukający jedzenia McDonald’s.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Przemysł spożywczy
Niemcy chcą walczyć z plagą otyłości. Co może pomóc?
Przemysł spożywczy
Podział Kraft Heinz. Buffett rozczarowany
Przemysł spożywczy
Szalony wzrost cen kawy potrwa nawet dwa lata
Przemysł spożywczy
Prezes Nestlé zwolniony przez romans z pracownicą. Koncern pogrąża się w kryzysie
Przemysł spożywczy
Japoński gigant alkoholowy stracił szefa. W tle kłopoty z narkotykami
Reklama
Reklama