Reklama
Rozwiń
Reklama

Kielecki? Winiary? Czy po prostu „najtańszy”? Rekordowe ceny majonezu

W ujęciu rocznym ceny średnio poszły w górę aż o 37 proc. W wielu domach może to oznaczać rezygnację z ulubionego majonezu na rzecz tańszego.

Publikacja: 05.04.2023 14:13

Kielecki? Winiary? Czy po prostu „najtańszy”? Rekordowe ceny majonezu

Foto: Adobe Stock

Majonez przez cały rok jest stałym punktem sklepowych półek, niemniej w sezonie wielkanocnym staje się wręcz niezbędnikiem, jeśli chodzi o promocje. W tym roku z uwagi na ogromny wzrost cen tej kategorii według wstępnych danych z indeksu cen UCE Research i uczelni WSB Merito (dawniej Wyższych Szkół Bankowych) można się spodziewać dalszych zmian.

Choćby przesunięć z marek najpopularniejszych na rzecz tańszych, także tych produkowanych na zlecenie sieci handlowych. Tym bardziej, że z wewnętrznych badań sklepów wynika, że samodzielne robienie  majonezu nie jest u nas popularne (przyznaje się do tego ledwie kilka procent badanych). - Dodatkowo z uwagi na drogi olej nie ma to i tak specjalnego sensu ekonomicznego - przyznaje pracownik jednej z większych sieci.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Załamanie eksportu z Sinciangu: chiński koncentrat zalega w magazynach
Przemysł spożywczy
Pozew żony Henryka Kani blokuje spłatę 880 mln zł długów. Czeka 583 wierzycieli
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama