Aktualizacja: 30.06.2025 23:16 Publikacja: 20.02.2023 03:00
Foto: Adobe Stock
– Bierzemy pod uwagę uczestnictwo w tworzeniu tej organizacji w grupie innych wprowadzających napoje w opakowaniach jednorazowych na rynek – powiedział niedawno w rozmowie z „Rzeczpospolitą” Piotr Romańczuk, dyrektor ds. ochrony środowiska w Grupie Maspex, polskim gigancie rynku spożywczego. Podobne informacje przekazały – nieoficjalnie – największe browary i producenci wody mineralnej oraz innych napojów. Browary myślą o stworzeniu takiej organizacji w grupie kilku firm, podobne podejście mają spółki z największych zrzeszeń producentów żywności, choć oficjalnie jeszcze nie chcą o tym informować. Sygnały, nieformalne rozmowy i planowanie trwają.
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
Lubiana przez klientów Starbucksa tradycja podawania przy ladzie własnego imienia, które zostaje następnie zapis...
Po tygodniu eskalacji sporu i intensywnych negocjacji Węgry wycofały się z embarga. Dekret wszedł w życie w nied...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas