Przed świętami płynie tłusta fala majonezu, żadne tam light

Przed Wielkanocą rusza pierwsza wielka sprzedaż majonezu. Na tym rynku wartym nawet 775 mln zł nowości przyjmują się wprawdzie z trudem, ale lody majonezowe sprzedały się błyskawicznie.

Publikacja: 12.04.2022 21:00

Przed świętami płynie tłusta fala majonezu, żadne tam light

Foto: Adobe Stock

Trwa właśnie jedno z dwóch świąt sprzedaży majonezu w roku, kolejne nadejdzie w grudniu. Nawet 130 mln słoików, które pomieściły 60 tys. ton majonezu, kupili Polacy w ciągu ostatnich 12 miesięcy, obliczył Nielsen. Wartość rynku waha się: Nielsen wycenia go na 775 mln zł, Euromonitor na 721 mln zł.

Białe góry

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni
Przemysł spożywczy
Młodzi Polacy nie wylewają za kołnierz
Przemysł spożywczy
Unilever daje długie gwarancje zatrudnienia załodze. To ewenement
Przemysł spożywczy
Starbucks zakazuje pisania imion kandydatów na prezydenta na kubkach. „Zbyt polityczne”
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Przemysł spożywczy
Węgry nagle zniosły embargo na mięso z Polski i innych krajów. Sukces negocjacji