Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.06.2025 11:14 Publikacja: 13.01.2022 12:47
Wytwórnia sera Gruyere w miejscowości Ballens na zachodzie Szwajcarii
Foto: PAP/KEYSTONE
Ser Gruyère to jeden z symboli Szwajcarii. Marka jest tak znana, że stowarzyszenie producentów sponsoruje nawet wielkie zawody sportowe. Serowarzy zainwestowali miliony w marketing, nie dziwi więc ich oburzenie na decyzję amerykańskiego sądu. Stanął on po stronie amerykańskich producentów sera, którzy twierdzą, że gruyère można produkować wszędzie, nie tylko w Europie. Poza Szwajcarią prawo do nazywania swojego sera tą nazwą ma także grupa francuskich producentów.
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
Lubiana przez klientów Starbucksa tradycja podawania przy ladzie własnego imienia, które zostaje następnie zapis...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Po tygodniu eskalacji sporu i intensywnych negocjacji Węgry wycofały się z embarga. Dekret wszedł w życie w nied...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas