Wykorzystanie kobiecego ciała w reklamie bielizny Triumph było uzasadnione

Wykorzystanie kobiecego ciała w reklamie bielizny jest uzasadnione.

Sprzedaż konsumentowi kurzych jaj bez ich oznakowania

Sprzedaż konsumentowi kurzych jaj bez ich oznakowania ma być limitowana.

Banki szwajcarskie: Uli Hoenessa a tajemnica bankowa

Sprawa byłego prezesa Bayernu Monachium pokazuje, że szwajcarskie banki już tak nie chronią klientów trzymających w nich środki niewiadomego pochodzenia –...

Cena usług rynku telekomunikacyjnego

Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej przedstawił Raport dotyczący stanu i oceny dostępności, jakości świadczenia i przystępności cenowej usług wchodząc...

E-sąd a bankowy tytuł egzekucyjny

Likwidacja bankowego tytułu egzekucyjnego nie zaszkodzi ściągalności kredytów – uważa część prawników.

Umowy telekomunikacyjne: na co powinni uważać konsumenci

Abonenci, a zwłaszcza osoby starsze cyklicznie kierują do Urzędu Komunikacji Elektronicznej wnioski o interwencję, których powodem są nieetyczne działania...

Reklama radiowa Otrivin Natural nie wprowadzała konsumentów w błąd

Reklama radiowa Otrivin Natural nie zawiera treści wprowadzających w błąd z uwagi na fakt, iż wykorzystano w niej wizerunek „prawdziwego lekarza".

Deweloperzy: projekt ustawy o prawach konsumenta źle implementuje unijne przepisy

Projekt ustaw o prawach konsumenta nie uwzględnia unijnych przepisów. Może doprowadzić to do chaosu na rynku nieruchomości oraz narazić Polskę na koszty.

Zwiastun filmu "AmbaSSada" z utworem "Sen o Warszawie" nie narusza dobrych obyczajów

Reklama kinowa filmu "AmbaSSada", ukazująca SSmanów i Hitlera śpiewających piosenkę "Sen o Warszawie" Czesława Niemena, nie odnosi się do konkretnych wydar...

Kolędy i pastorałki w komunikacji marketingowej, to powszechna praktyka

Reklamy TV sieci Carrefour z użyciem linii melodycznej "Przybieżeli do Betlejem" nie deprecjonowały w żaden sposób ani kolędy, ani tym bardziej treści reli...

Reklama
Reklama

Trybunał Sprawiedliwości o kredytach walutowych: konsument musi być świadom ryzyka

Konsumenci, którzy zaciągają kredyt w walucie obcej muszą mieć możliwość oszacowania konsekwencji ekonomicznych wynikających z zastosowania przez bank inne...

RPO do Prezesa UOKiK ws. kampanii reklamowych, które uprzedmiatawiają wizerunek kobiety

Rzecznik Praw Obywatelskich Irena Lipowicz wystąpiła do Prezesa UOKiK ws. kampanii reklamowych naruszających prawo i godność człowieka.

UOKiK wydał ponad 2,5 tys. decyzji w ciągu dziesięciu lat po wejściu do EU

Jedną ze zmian, którą przyniosło wejście Polski do Unii Europejskiej był swobodny dostęp do dóbr i usług oferowanych we wszystkich państwach członkowskich....

Reklama TV zabawki Brzydal z EPEE zachęca dzieci do agresji

Reklama TV zabawek z serii Brzydal z EPEE promuje agresywne zachowania i zachęca dzieci do aktów przemocy - uznała Komisja Etyki Reklamy.

Reklama „Czwartkowe zaliczanie" pubu Kubryk pozostanie na Facebooku

Reklama internetowa pubu Kubryk wykorzystująca na portalu Facebook hasło „czwartkowe zaliczanie" nie dyskryminuje kobiet.

Ustawa deweloperska: zmiana przepisów dotyczących prospektu informacyjnego

Przepisy o prospekcie informacyjnym, który otrzymuje każdy kupujący mieszkanie na rynku pierwotnym, wymagają pilnych zmian.

Billboardy portalu erotycznego showup.tv dyskryminowały kobiety

W reklamie portalu erotycznego showup.tv przekroczono dopuszczalne granice obyczajowości.

Sklep Mango wprowadzał konsumentów w błąd

W reklamie internetowej mopa obrotowego Whirly Mop spółka prezentowała dane, które nie miały potwierdzenia w testach produktu.

Konsumenci a znaki towarowe: produkty chronione hologramem

Znaki towarowe mogą być przedstawiane w postaci hologramu.

Bankowy tytuł egzekucyjne ma być złagodzony

Posłowie chcą, by klienci byli pouczani o skutkach bankowego tytułu egzekucyjnego. Proponują też wstrzymanie komornika na czas powództwa przeciwegzekucyjnego.

Reklama
Reklama