Reklama
Rozwiń

Co z biletem na mecz Legii z Realem Madryt po decyzji UEFA

Kibice, którzy kupili bilet, ale prawdopodobnie nie obejrzą z trybun meczu Ligi Mistrzów,mogą żądać zwrotu pieniędzy.

Volkswagen: pozew grupowy o odszkodowanie

50 posiadaczy volkswagenów z instalacją zaniżającą poziom emisji spalin złoży w czwartek pozew grupowy przeciw producentowi.

Prawa pasażera autokaru

Europejskie Centrum Konsumenckie informuje jakie prawa ma pasażer autokaru.

Jakie prawa ma pasażer podróżujący pociągiem

Jeśli kurs pociągu został odwołany lub opóźniony o minimum 60 minut pasażer może skorzystać ze zwrotu kosztu biletu bądź z innego zaoferowanego połączenia...

Reklamacja, odstąpienie od umowy, informacja klienta

O czym musi być poinformowany klient? Kiedy można odstąpić od umowy? Jak złożyć reklamację? Na te i inne pytania odpowiada Europejskie Centrum Konsumenckie.

Telefony na kartę pod lupą UOKiK: czy niewykorzystane środki przepadają

Brak kolejnego doładowania telefonu na kartę oznacza, że przepadają niewykorzystane środki. Czy czterej najwięksi operatorzy telekomunikacyjni naruszyli pr...

#RZECZoPRAWIE - Ivo Gabrysiak: frankowicze w sądzie

O szansach frankowiczów w sporach sądowych z bankami w środowym programie #RZECZoPRAWIE, w rozmowie z Tomaszem Pietrygą - mówił adwokat Ivo Gabrysiak.

Kosmetyki testowane na zwierzętach poza Unią również nie mogą być sprzedawane w UE

Kosmetyki zawierające składniki poddawane testom na zwierzętach nie mogą być wprowadzane do obrotu na terenie UE także wtedy, gdy testy przeprowadzono poza...

Kredyty walutowe: uznanie kursów franka z tabeli banku za abuzywne nie powoduje nieważności umowy

Uznanie zastosowanych w umowie kredytowej kursów CHF z tabeli banku za abuzywne nie skutkuje nieważnością umowy ani koniecznością przewalutowania kredytu n...

UOKiK ukarał spółkę Kredyty-Chwilówki za pośrednictwo finansowe wprowadzające konsumentów w błąd

„Bez BIK", „Bez sprawdzania historii kredytowej" – tymi hasłami spółka Kredyty-Chwilówki reklamowała swoje oferty, mogąc wywołać u konsumenta błędne wrażen...

Reklama
Reklama

Nielegalna klauzula wyłączająca odpowiedzialność za nieterminowe dostarczenie dokumentów podróżnemu

Firma turystyczna nie może wyłączyć odpowiedzialności za nieterminowe wystawienie i doręczenie dokumentów umożliwiających wyjazd.

Kredyty w CHF: Franki uderzają w banki - efekty stanowiska UOKiK

Wiele nieważnych umów frankowiczów – takie mogą być efekty stanowiska UOKiK. To armagedon dla banków.

Zasady zmiany oprocentowania kredytu: Nowy argument frankowiczów przeciwko bankom

Umowa, która nieprecyzyjnie określa warunki zmiany oprocentowania kredytu, może być nieważna. Wówczas bank musi zwrócić raty z odsetkami.

Frankowicze w sądzie: Stanowisko UOKiK to koło ratunkowe dla konsumentów

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał już dwa pisemne stanowiska dotyczące toczącej się sprawy sądowej. Oba na wniosek frankowiczów - pisze Marek N...

Biura podróży będą odprowadzały składki od każdego klienta do Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego

Biura podróży będą musiały odprowadzić od każdego uczestnika sprzedanej wycieczki w bardziej oddalone od Polski miejsce 10 zł lub 15 zł.

Zdrowa żywność - kontrola Inspekcji Handlowej

Wytwarzanie produktów ekologicznych jest bardzo restrykcyjne. Jednak ja wynika z kontroli Inspekcji Handlowej nie zawsze w takich miejscach jak eko bazar,...

Sąd: rozkłady jazdy PKP obowiązujące po dwa miesiące niezgodne z prawem

Publikacja rocznego rozkładu jazdy pociągów w odcinkach dwumiesięcznych naruszała zbiorowe interesy pasażerów.

Operatorzy telefoniczni muszą udostępniać rejestry nagranych rozmów

Urząd antymonopolowy prowadzi postępowania wyjaśniające wobec firm telekomunikacyjnych. Celem jest sprawdzenie zakresu i sposobu udostępniania przez nie na...

Nieudana impreza: zwrot za bilety i hotel

Uczestniczy zeszłorocznego, nieudanego żużlowego Grand Prix na Stadionie Narodowym mogą liczyć nie tylko na częściowy zwrot pieniędzy za bilety, ale także...

Biura podróży: w razie bankructwa konsument dostanie pełny zwrot kosztów

W razie niewypłacalności touroperatora jego klienci dostaną pełen zwrot kosztów szybciej i łatwiej niż dotychczas.

Reklama
Reklama