Reklama suplementów diety

Suplement diety to nie jest produkt leczniczy. Jego reklama nie powinna więc sugerować, że jego spożycie ma wpływ na poprawę zdrowia.

Aktualizacja: 30.04.2017 15:46 Publikacja: 30.04.2017 15:00

Reklama suplementów diety

Foto: Fotolia.com

Państwowy wojewódzki inspektor sanitarny wymierzył spółce z o. o. karę 10 tys. zł za reklamę telewizyjną suplementu diety. Chodziło o użyte w niej sformułowania przypisujące produktowi właściwości zapobiegania chorobom. Jego zdaniem wprowadzały one w błąd.

Na pewno nie leczy

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawo rodzinne
Nie trzeba mieć zgody drugiego małżonka na swoje wydatki
Prawo drogowe
Nowy znak drogowy i zmiany w oznakowaniu przejść dla pieszych. Co muszą wiedzieć kierowcy?
Prawo rodzinne
Postępowiec czy „pantoflarz”? Mąż z nazwiskiem żony poza statystyką
Praca, Emerytury i renty
Duże zmiany w wypłatach 800 plus w czerwcu. Od lipca nowy termin
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Praca, Emerytury i renty
Ranking najbardziej poważanych zawodów. Adwokat i sędzia zaliczyli spadek