Reklama

Konar wciąż płonie bezkarnie

Polacy zażywają coraz więcej suplementów, bo reklamy każą im traktować je jak leki.

Aktualizacja: 06.08.2018 19:15 Publikacja: 06.08.2018 17:12

Konar wciąż płonie bezkarnie

Foto: 123RF, Omer Genc

Depresja sześciolatków, zdenerwowanie spowodowane niedoborem magnezu i „konar, który nie płonie" – to niektóre z nieistniejących jednostek chorobowych, wprowadzone do powszechnej świadomości przez reklamy suplementów diety. Zdaniem aptekarzy bez zmiany prawa, które umożliwiałoby skuteczne karanie za nieuczciwą reklamę, pacjenci będą wprowadzani w błąd, a producenci suplementów zwiększą miliardowe obroty.

Polskie eldorado

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Sądy i trybunały
Plan ministra Żurka na reaktywację KRS. Konstytucjonalista: nielegalne działanie
Nieruchomości
Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok ws. zasiedzenia służebności przesyłu
Sądy i trybunały
Przewodnicząca KRS: Sędzia Ulman nie znalazł czasu, by osobiście pojawić się w KRS
Prawo w Polsce
Karol Nawrocki chce zmienić ustrój. Są nieoficjalne informacje o nowej konstytucji
Matura i egzamin ósmoklasisty
CKE podała terminy egzaminów w 2026 roku. Zmieni się też harmonogram ferii
Reklama
Reklama