Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.06.2025 19:36 Publikacja: 13.10.2022 22:32
Podczas webinaru inaugurującego nową edycję programu #YouthEmpowered, Jaak Mikkel, dyrektor generalny Coca-Cola HBC Polska i kraje bałtyckie, zachęcał młodych ludzi, by zawodowych wyborów dokonywali nie dla innych, lecz dla siebie - by kierowali się sercem i własnymi pasjami
Foto: materiały prasowe
Prawie pięć tysięcy młodych ludzi z Polski, Litwy, Łotwy i Estonii wzięło udział w czwartkowym webinarze, który oficjalnie zainaugurował nową edycję programu #YouthEmpowered. Ta inicjatywa edukacyjna Coca-Cola HBC jest w tym roku w Polsce realizowana wspólnie z Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości przy programie Moje finanse, pod patronatem medialnym „Rzeczpospolitej”.
- Doskonale rozumiemy wagę decyzji, jaką jest wybór ścieżki zawodowej i wyzwania związane z pierwszymi krokami na drodze do sukcesu. Chcemy wspierać w tym młodzież, dlatego dzielimy się naszymi kompetencjami- wyjaśnia Jaak Mikkel, dyrektor generalny Coca-Cola HBC Polska i kraje bałtyckie, który był jednym z prelegentów czwartkowego webinaru. Opowiedział uczestnikom o swoich doświadczeniach
Kobiety częściej niż mężczyźni pracują blisko domu. Nie dojeżdża lub ma do pokonania mniej niż 5 km prawie połow...
Napięcia geopolityczne i zaburzenia w globalnej wymianie handlowej ograniczą w tym roku tempo wzrostu zatrudnien...
Krajowy lider rekrutacji online celuje w 1,4 mld zł przychodów w 2030 roku i to rosnąc organicznie. Tempo wzrost...
Większym wyzwaniem niż podawanie widełek wynagrodzenia w ofertach pracy będzie obowiązek ujawniania pracownikom...
Chociaż aż 71 proc. Polaków 60+ chciałoby pracować, to tylko co trzecia osoba z tej grupy jest zawodowo aktywna....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas