Reklama

Sondaż Ipsos: Minimalna przewaga w II turze. Niezdecydowani odpowiedzieli, na kogo mogą zagłosować

Z sondażu prezydenckiego Ipsos dla OKO.press wynika, że Rafał Trzaskowski prowadzi z Karolem Nawrockim o 1 punkt procentowy. Na Trzaskowskiego chce głosować 48 proc. respondentów, na Nawrockiego – 47 proc. 5 proc. badanych pozostaje niezdecydowanych.

Publikacja: 29.05.2025 13:17

Karol Nawrocki i Rafał Trzaskowski podczas debaty kandydatów na prezydenta RP

Karol Nawrocki i Rafał Trzaskowski podczas debaty kandydatów na prezydenta RP

Foto: TVP

qm

W ramach sondażu zbadano także przepływ elektoratów z pierwszej tury wyborów prezydenckich. Z analizy wynika, że Rafał Trzaskowski utrzymuje pełną mobilizację swoich wyborców – udział w drugiej turze deklaruje 100 proc. z nich, z czego 99 proc. chce ponownie zagłosować na kandydata KO, a 1 proc. pozostaje niezdecydowanych.

Wysoka lojalność dotyczy także wyborców Karola Nawrockiego. 93 proc. jego elektoratu z pierwszej tury zamierza wziąć udział w wyborczej dogrywce. Wśród nich 98 proc. deklaruje głos na Nawrockiego, 1 proc. wskazuje Trzaskowskiego, a 1 proc. pozostaje niezdecydowanych.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Polityka
Konwencja PiS. Jarosław Kaczyński ostrzega przed planami UE. „To kwestia być albo nie być Polski”
Polityka
Bartosz Arłukowicz: Mariusz Kamiński i Maciej Wąsik zaglądali nam do sypialni
Polityka
Sondaż: Czy IPN powinien zostać zlikwidowany? Wyborcy różnych partii mocno podzieleni
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Polityka
„Rzecz w tym”: Boimy się mówić prawdę o Niemczech? Estera Flieger tłumaczy polsko-niemieckie tabu
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama