Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 22.10.2025 12:43 Publikacja: 24.04.2025 04:30
Foto: Fotorzepa, Jakub Czermiński
Badania pokazują, że aż 66,2 proc. ankietowanych jest zainteresowana kampanią wyborczą. Zdecydowanie zainteresowani politycznym wydarzeniami poprzedzającymi kampanię wyborczą są wyborcy opozycji – PiS i Konfederacji (39 proc.), a w mniejszym stopniu partii rządzących – Koalicji Obywatelskiej, Trzeciej Drogi, Lewicy (30 proc.). Przedwyborczą kampanią śledzą najbardziej mieszkańcy małych miejscowości, do 50 tys. (46 proc.) i wyborcy powyżej 70. roku życia (63 proc.). Kampania bardziej interesuje kobiety (69 proc.) niż mężczyzn (63 proc.).
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Kontrowersyjne zachowania, awans do elitarnej jednostki policji, a w finale wpadka z mefedronem i zwolnienie – u...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Przebywający w zakładzie karnym na Białorusi dziennikarz i jeden z liderów polskiej mniejszości Andrzej Poczobut...
Kawalerka, którą Karol Nawrocki wraz z żoną, Martą Nawrocką, w 2017 roku nabył od 80-letniego dziś Jerzego Ż., n...
Aż pół miliona złotych ma kosztować każda z limuzyn, które chce pozyskać Kancelaria Prezydenta. Prawdopodobnie b...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Historia Platformy Obywatelskiej, Nowoczesnej i Inicjatywy Polskiej lada dzień dobiegnie końca. W ich miejsce po...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas