Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.09.2025 03:00 Publikacja: 28.02.2023 03:00
Billboard kampanii „Liczy się Polska”, promujący „770 mld zł dla Polski”. Pieniądze z Brukseli ostatecznie do nas nie dotarły.
Foto: Fotorzepa/ Jakub Mikulski
Sześć typów kampanii, których budżety opiewają na kwoty od 10 tys. do pół miliona złotych, realizowanych w takich serwisach, jak Facebook, Twitter, Instagram, YouTube czy TikTok – tak wyglądają szczegóły zamówienia, którego wykonawcy szuka Kancelaria Prezesa Rady Ministrów. Dotyczy „przeprowadzania w internecie, w szczególności w mediach społecznościowych, kampanii informacyjnych, realizowanych przez KPRM”, a jego budżet to 984 tys. zł.
To niejedyny podobny przetarg. Jednocześnie KPRM szuka wykonawcy zakupu powierzchni na billboardach oraz w prasie drukowanej. Wszędzie budżety są te same. Łącznie to niemal 3 mln zł.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Kontrowersyjne zachowania, awans do elitarnej jednostki policji, a w finale wpadka z mefedronem i zwolnienie – u...
- Największym problemem w dyskusji o nocnej prohibicji w Warszawie jest upolitycznienie tego tematu – mówił w po...
Prezes Prawa i Sprawiedliwości Jarosław Kaczyński domaga się przeniesienia lokalizacji Ambasady Federacji Rosyjs...
Są wyniki najnowszego sondażu preferencji partyjnych United Surveys na zlecenie Wirtualnej Polski. W porównaniu...
„Prezydent RP wciąż oczekuje na precyzyjny meldunek w tej sprawie” - pisał na swoim profilu na X BBN 16 września...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas