Reklama

Piotr Müller: Tusk chce się przefarbować z prorosyjskiego działacza

- Gdy wybuchła afera taśmowa za czasów Donalda Tuska, to on był premierem, były wszystkie organy, które mogły to sprawdzić i jakoś wtedy on nie zweryfikował tej afery. On tak naprawdę chce się przefarbować z prorosyjskiego działacza - powiedział w rozmowie z Polsat News rzecznik rządu Piotr Müller.

Publikacja: 19.10.2022 10:24

Rzecznik rządu Piotr Müller

Rzecznik rządu Piotr Müller

Foto: tv.rp.pl

adm

Rzecznik rządu, Piotr Müller, został zapytany w rozmowie z Polsat News między innymi o to, czy zagłosuje za powołaniem komisji śledczej w sprawie afery taśmowej. - Od tego, by wyjaśniać takie rzeczy jest prokuratura. Z tego co wiem prokurator generalny Zbigniew Ziobro dziś pokaże część materiałów, aby rozjaśnić wątpliwości, które tworzy Donald Tusk - powiedział. - Gdy wybuchła afera taśmowa za czasów Donalda Tuska, to on był premierem, były wszystkie organy, które mogły to sprawdzić i jakoś wtedy on nie zweryfikował tej afery - dodał. - On tak naprawdę chce się przefarbować z prorosyjskiego działacza - zaznaczył i stwierdził, że "podnoszenie komisji śledczej po tylu latach, gdy są już wyroki w tej sprawie, jest zupełnie nieuzasadnione".

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Polityka
Konwencja Nowoczesnej podjęła decyzję. Partia przechodzi do historii
Polityka
Sondaż zaufania CBOS wskazał najmniej znanego polityka. Jest nim rzecznik rządu
Polityka
W weekend startuje kampania 2027, restart Tuska, w PiS walka buldogów
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Polityka
Sondaż CBOS. Rekordowe poparcie dla partii Grzegorza Brauna
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama