Aktualizacja: 01.05.2025 01:53 Publikacja: 11.10.2022 22:44
Foto: Fotorzepa
System automatycznego parkowania i lampki do czytania, typ nadwozia sedan albo liftback – takie ma być 20 limuzyn, które chce kupić rząd. Dodatkowo auta mają mieć napęd na cztery koła i moc silnika aż 270 KM. To jednak tylko część przetargu na samochody, które rozpisało Centrum Obsługi Administracji Rządowej (COAR).
Dotyczy 155 aut, pogrupowanych w 26 kategorii, od niewielkich hatchbacków, przez sedany i SUV-y po minibusy, pick-upy, a nawet furgony. W sumie mają trafić do 21 instytucji: siedmiu ministerstw, siedmiu urzędów wojewódzkich oraz m.in. Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego czy Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego. Odbiorcą ma być też organizator przetargu, czyli COAR. I to ono kupuje wspomniane bogato wyposażone limuzyny.
Szczyt Trójmorza pokazał nie tylko geopolityczne znaczenie Europy Środkowo-Wschodniej, ale też głębokość wewnętr...
Karol Nawrocki, popierany przez PiS kandydat na prezydenta, twierdził podczas debaty, że jest właścicielem jedne...
Historycy zatrudnieni w IPN są zobowiązani do występowania o zgodę na zewnętrzne publikacje. Dlaczego Karol Nawr...
– Rafał Trzaskowski tę kampanię prowadzi nie samotnie, ale sam – mówił na konferencji prasowej w Hucie Częstocho...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Sławomir Mentzen oddala się od drugiej tury wyborów prezydenckich – wynika z najnowszego sondażu Instytutu Badań...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas