Reklama

Sondaż: Zły moment na Polski Ład dla 40 proc. Polaków. Zły Polski Ład - dla 34 proc.

W sondażu przeprowadzonym przez UCE Research dla Business Insider Polska tylko 20 proc. ankietowanych oceniło, że początek 2022 r. to dobry moment na wprowadzenie „Polskiego Ładu”.

Publikacja: 22.01.2022 13:59

Premier Mateusz Morawiecki promujący Polski Ład na spotkaniu z mieszkańcami Miłakowa w województwie

Premier Mateusz Morawiecki promujący Polski Ład na spotkaniu z mieszkańcami Miłakowa w województwie warmińsko-mazurskim

Foto: PAP/Tomasz Waszczuk

qm

Momentu wprowadzenia Polskiego Ładu nie poparło trzy czwarte respondentów. Na pytanie „Czy Polski Ład został wprowadzony w odpowiednim czasie” odpowiedzi „raczej nie” udzieliło 9,3 proc. badanych, a odpowiedzi „zdecydowanie nie” - 30,6 proc. Jeszcze większą grupę stanowili ci, których zdaniem reforma w ogólnie nie powinna być wprowadzana, niezależnie od okoliczności. Takich odpowiedzi było w sondażu 34,2 proc.

Zadowolonych z chwili, w której flagowy program PiS jest wdrażany, jest nieco powyżej 20 proc. pytanych, przy czym 11,7 proc. oceniło, że początek 2022 roku to „raczej” dobry moment na Polski Ład, a 8,9 proc. - „zdecydowanie” dobry.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Polityka
„Rzecz w tym”: w PiS nie ma klimatu stypy, ale też nie ma hurraoptymizmu
Polityka
Dwaj posłowie PIS zawieszeni „decyzją Jarosława Kaczyńskiego”. W tle sprawa gruntu
Polityka
Jacek Sasin skrytykował Sławomira Mentzena, ale w jednym przyznał mu rację. „Też bym się nie podpisał”
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Polityka
Niemałe koszty i wielki niedosyt. Słony rachunek za komisję ds. wpływów
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama