Aktualizacja: 28.12.2017 08:35 Publikacja: 27.12.2017 18:53
10 lutego 2017 r. rządowe audi A8 wiozące premier Beatę Szydło po uderzeniu fiata seicento znalazło się na drzewie.
Foto: PAP, Jacek Bednarczyk
Biegli z Instytutu Ekspertyz Sądowych (IES) im. Shena w Krakowie tuż przed świętami przesłali prokuraturze opinię w sprawie rekonstrukcji wypadku premier Beaty Szydło w Oświęcimiu. Okazuje się jednak, że to nie kończy śledztwa. Brakuje bowiem ważnych informacji z odczytu rejestratorów, które mogą dotyczyć tak istotnej kwestii, jak m.in. prędkość, z jaką poruszało się pancerne audi. Analizują je eksperci z Niemiec – ustaliła „Rzeczpospolita".
Dyrektor NASK dr inż. Radosław Nielek ujawnił kulisy działań podejmowanych przez jego instytucję w obliczu naras...
Na dwa dni przed wyborami prezydenckimi różnica w poparciu między dwoma czołowymi kandydatami to mniej niż 6 pun...
Z sondażu IPSOS dla TVP Info wynika, że przed I turą różnica w poparciu między Rafałem Trzaskowskim a Karolem Na...
Poparcie dla lidera sondaży, kandydata Koalicji Obywatelskiej Rafała Trzaskowskiego wśród zdecydowanych wyborców...
„Która z kandydatek lub który z kandydatów na prezydenta była/był/ dla Pani/Pana największym pozytywnym zaskocze...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas