Aktualizacja: 06.08.2020 20:43 Publikacja: 07.08.2020 18:00
Foto: materiały prasowe
Za to specjaliści od marketingu tę akurat lekcję odrobili celująco. Dodali do siebie dwie liczby i wyszło im, że krąg życia wykonał już pełen obrót, innymi słowy – pokolenie Simby weszło w wiek Mufasy i może mieć już własne dzieci. I że pewnie będziemy chcieli przeżyć z nimi tę przygodę jeszcze raz. W grę wchodziło coś więcej niż nostalgia; jeżeli w popkulturze i poukładanym przez nią świecie może dojść do czegoś w rodzaju inicjacji, to czymś takim był właśnie ten film. Animowanym rytuałem przejścia.
Czy wolność słowa w internecie powinna mieć swoje granice? W rozmowie z Konstantym Pilawą analizujemy, gdzie koń...
Jakość premium, wpisana w trójramienną gwiazdę, to nie tylko samochody, ale i wszystkie usługi, które ich dotyczą. W Van ProCenter – wyspecjalizowanych salonach sprzedaży i obsługi klientów samochodów dostawczych marki Mercedes-Benz – wszystko zostało zaprojektowane tak, by klient mógł doświadczyć ich z najlepszej strony na każdym kroku.
Ufam Teatrowi Ateneum w Warszawie. Mam wrażenie, że ponad jałowe zabawy formą preferuje rozmowę z widzem o ważny...
W internecie nic nie ginie. Co gorsza, można tam wiele znaleźć.
„Football Manager 26” pokazuje, jak trudna jest praca menedżera piłkarskiego.
Dla biznesu oznacza to ryzyko strat finansowych i utraty ciągłości działania. Dlatego kluczowy jest wzrost świadomości firm w zakresie cyberzagrożeń i korzystanie ze sprawdzonej ochrony.
Piramida demograficzna właśnie się w Polsce odwróciła.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas