Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.05.2014 13:00 Publikacja: 24.05.2014 13:00
Joanna Bojańczyk
Foto: Fotorzepa/Magda Starowieyska
Wszystko z Biedronki. Trzeba przyznać, luksusowo, jak na sklep uchodzący za najbardziej siermiężny na rynku.
To rezultat wspinaczki w górę, jaką market rodem z Portugalii wykonał na polskim rynku przez tych ostatnich parę lat. Jeszcze niedawno prezes Kaczyński, chcąc pokazać swoje bliskie ludowi pracującemu oblicze, robił tam zakupy zaprowadzony przez chłopców od PR. Jeszcze niedawno personel tego marketu walczył w sądach o ludzkie traktowanie. A dzisiaj proszę – anchois. Dziwię się, że migawka z Biedronki nie została włączona do rocznicowego spotu cywilizacyjnego, to jest chciałam powiedzieć – skoku cywilizacyjnego.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Choinki już się w centrum Gazy nie stawia. A Baba Noel, arabski Święty Mikołaj, nie chodzi po ulicach. Coraz mni...
Japoński film animowany „Szopy w natarciu” stworzony przez Studio Ghibli opowiada o jenotach, które bronią swoje...
W książce „Przystanek Tworki” Grzegorza Łysia historia polskiej psychiatrii jest opowiadana poprzez losy słynneg...
Duńczyków oburzyło przeniesienie przez Netflix miejsca akcji książki ich ukochanego pisarza Jussiego Adlera-Olse...
„Pewnego razu w Paryżu” Cédrica Klapischa to piękna francuska bajeczka ku pokrzepieniu serc. Widzowie kochają ta...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas