Reklama

Kłótnia o skojarzenia

Gry karciane z reguły bazują na rywalizacji. Zmuszają uczestników zabawy do przeszkadzania przeciwnikom, nieustannego krzyżowania im szyków. „Gra słów" wyróżnia się spośród podobnych produkcji, bo wymaga od graczy także współpracy. Tworzą oni drużynę i próbują zdobyć jak najwięcej punktów. A przy okazji ćwiczą pamięć, umiejętność kojarzenia i wreszcie – kreatywność.

Publikacja: 12.03.2021 18:00

Kłótnia o skojarzenia

Foto: materiały prasowe

Talia składa się z 92 eleganckich kart z prostymi, za to czytelnymi ilustracjami. Przedstawiają one różnego typu rzeczowniki – zwierzęta, pojazdy, ubrania czy narzędzia. Także symbole, bo przecież serce pod każdą szerokością geograficzną kojarzy się z miłością. Zabawa składa się z trzech faz. W pierwszej rozkłada się na stole 20 kart, a dodatkowe cztery umieszcza w tzw. magazynku. Następnie jeden z graczy – pełniący w danej chwili rolę moderatora – próbuje przekazać pozostałym uczestnikom, o której karcie z magazynku myśli. Może to zrobić tylko w jeden sposób: wskazując leżącą na stole kartę, która kojarzy mu się z nią. Nie jest to łatwe, bo każdy przecież ma inne skojarzenia.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Plus Minus
Czarnobyl 25 lat po katastrofie
Plus Minus
„Urodziny”: Ktoś tu oszukuje
Plus Minus
„Call of Duty: Black Ops 7”: Strzelanina z ładną grafiką
Plus Minus
„Przestawianie zwrotnicy. Jak politycy bawią się koleją”: Polityczny rozkład jazdy
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama