W „Warhammer II” wróg zaczął myśleć

Część druga „Warhammera" jest pod każdym względem lepsza od swojej poprzedniczki.

Publikacja: 17.11.2017 16:00

W „Warhammer II” wróg zaczął myśleć

Foto: Rzeczpospolita

Warhammer – świat fantasy stworzony przez brytyjską firmę Games Workshop – narodził się w 1983 roku. Początkowo był to tzw. stołowy system bitewny. Gracze kupowali podręczniki, wydawali fortuny na barwne figurki, po czym zamieniali swoje stoły w pola śmierci. Prowadzili naprzeciwko siebie olbrzymie armie złożone z fantastycznych stworów i korzystając z rozbudowanych zasad, obliczali, kto wygrał poszczególne starcia. System zdobył gigantyczną popularność i doczekał się wielu edycji. Obrósł też w książki, filmy i gry komputerowe. Jedną z najlepszych była „Total War: Warhammer".

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Plus Minus
Podcast „Posłuchaj Plus Minus”: Wybory prezydenckie. Co tu się naprawdę wydarzyło?
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Plus Minus
„Jungo”: Odrzuć bądź weź na rękę
Plus Minus
„Karate Kid: Legendy”: Kręcimy się w kółko
Plus Minus
„Wszystkie odcienie świata”: Być kobietą w Indiach
Plus Minus
Gość „Plusa Minusa”. poleca. Maciej Hen: Czy polityk może mieć czyste ręce