Reklama

W „Warhammer II” wróg zaczął myśleć

Część druga „Warhammera" jest pod każdym względem lepsza od swojej poprzedniczki.

Publikacja: 17.11.2017 16:00

W „Warhammer II” wróg zaczął myśleć

Foto: Rzeczpospolita

Warhammer – świat fantasy stworzony przez brytyjską firmę Games Workshop – narodził się w 1983 roku. Początkowo był to tzw. stołowy system bitewny. Gracze kupowali podręczniki, wydawali fortuny na barwne figurki, po czym zamieniali swoje stoły w pola śmierci. Prowadzili naprzeciwko siebie olbrzymie armie złożone z fantastycznych stworów i korzystając z rozbudowanych zasad, obliczali, kto wygrał poszczególne starcia. System zdobył gigantyczną popularność i doczekał się wielu edycji. Obrósł też w książki, filmy i gry komputerowe. Jedną z najlepszych była „Total War: Warhammer".

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Plus Minus
„Dora Maar. Dwa oblicza miłości” i „Szukając Dory Maar”: Dwa portrety surrealistki
Plus Minus
„Fantastyczna 4: Pierwsze kroki”: Komiks z nutą konserwatywną
Plus Minus
„Za tamtymi drzwiami”: To, co w pamięci jeszcze płonie
Plus Minus
„Tkacze burz / Storm Weavers”: Krasnoludy dla singli
Plus Minus
„Książka na wojnie. Czytanie w ogniu walki”: Broń z papieru
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama