Reklama
Rozwiń
Reklama

Za reklamę adwokata zapłaci klient - Joanna Parafianowicz o reklamie w palestrze

Trzeba geniuszu, wiary i wytrwałości, by stworzyć markę. Zasada ta zdaje się aktualna także w palestrze.

Aktualizacja: 17.11.2019 12:26 Publikacja: 17.11.2019 00:01

Za reklamę adwokata zapłaci klient - Joanna Parafianowicz o reklamie w palestrze

Foto: AdobeStock

Sprawa dopuszczalności reklamy w profesjach prawniczych wzbudza emocje takie jak żeńskie końcówki tytułów zawodowych. Zdaniem jednych adwokat czy radca oferują usługi, których charakter nie różni się pod względem specjalizacji od oferty firm sprzątających powierzchnie biurowe. Inni powiedzą, że pomoc prawna to szczególny rodzaj posłannictwa, do którego nie każdy się nadaje.

Konsekwencją wykluczających się perspektyw jest albo sprzeciw wobec restrykcyjnych zakazów w palestrze, albo – po przeciwnej stronie skali –przekonanie, by niczego nie zmieniać, niezależnie od tego, że zmieniły się warunki wykonywania zawodu, wzrosła liczba uprawnionych do świadczenia pomocy prawnej i konkurencja, a nawet że Unia Europejska nie pozwala nakładać na przedsiębiorców zakazu promowania ich działalności.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Opinie Prawne
Robert Gwiazdowski: Podatnik ma prawo nie wiedzieć, urzędnik wiedzieć musi
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Opinie Prawne
Andrzej Skowron: Kogo można oskarżyć o udział w zorganizowanej grupie przestępczej?
Opinie Prawne
Małgorzata Śledziewska: Local content to nie chwilowa moda
Opinie Prawne
Paweł Rochowicz: Ray Charles też potrzebował asystenta
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Opinie Prawne
Julian Pawlak: Ustawa cukrowa ponownie zagraża polskiej branży przetwórczej i sadowniczej
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama