Startujecie z nową usługą i darmową dostawą. Firma liczy w ten sposób na przyciągnięcie nowych klientów czy zwiększenie wartości zakupów osób i firm już kupujących na Allegro?
Działamy na rynku konsumenckim, więc zawsze musimy myśleć o tym, jak ułatwić życie właśnie naszym ostatecznym odbiorcom. Dlatego projektowaliśmy tę usługę głównie z myślą o nich. 49 zł to przy obecnych stawkach ok. sześć dostaw, a u nas klient dostaje w tej cenie logistykę na cały rok, 365 przesyłek. Może też wybierać spośród ok. 30 mln produktów. To absolutnie nowe rozwiązanie na polskim rynku, z tego, co wiemy nikt w Europie nie zaproponował jeszcze takiej oferty – po raz kolejny polska firma wytycza więc ścieżki.
Oczywiście zyskają też inni uczestnicy rynku, sprzedawcy, jak i nasi partnerzy, w czyich punktach klienci będą przesyłki odbierać. Allegro Smart!, bazując na 15-, a niebawem już 20-tysięcznej sieci lokalizacji, wpisuje się zresztą w najszybciej rosnącą preferencję zakupową internautów – korzystanie z punktów odbioru. Aby dostawa była dla klienta wygodna, musi mieć punkt możliwe blisko swojego domu - dzięki tak potężnej sieci kooperacji, udało nam się to osiągnąć.
Zyskają zatem wszyscy nasi obecni partnerzy i klienci, ale oczywiście liczymy także, że tak atrakcyjna oferta przyciągnie również nowych kupujących.
Nie uciekniecie od porównań do Amazon Prime.