Reklama

Allegro jak Amazon. Rewolucja w polskim e-handlu

Allegro w poniedziałek uruchomi niespotykaną dotąd w naszym kraju ofertę, która - choć wzorująca się na pomyśle Amazona - ma zakasować konkurencję. Chodzi o darmowe dostawy towarów kupowanych poprzez tę platformę. A to rewolucyjny ruch na rodzimym rynku.

Aktualizacja: 27.08.2018 07:34 Publikacja: 27.08.2018 07:26

Allegro jak Amazon. Rewolucja w polskim e-handlu

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Największa platforma e-commerce w Polsce nie chce bezradnie oczekiwać na spodziewany od dłuższego czasu desant w Polsce Amazona, globalnego giganta w handlu internetowym, nie zamierza również bezczynnie przyglądać się, jak coraz mocniej podgryzają ją chińscy sprzedawcy (głównie Aliexpress)

Amazon w USA i innych krajach wdrożył już usługę Amazon Prime, w ramach której klienci - za roczny abonament - zyskują m.in. dostęp do wyjątkowych ofert i promocji, a także bezpłatnej dostawy. Allegro uruchomi z kolei usługę Smart. W poniedziałek w południe mają zostać ujawnione szczegóły tej akcji. Wiadomo, że za roczną opłatę 49 zł klienci kupujący na Allegro będą mogli otrzymać zakupy za darmo. Kurierzy m.in. InPostu, Poczty Polskiej (PP) w ramach abonamentu będą mogli dostarczyć użytkownikowi usługi Smart aż 365 takich bezpłatnych paczek rocznie. Paczki będzie można odbierać również w paczkomatach, placówkach PP i np. kioskach Ruchu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Kanada zlikwiduje wiele ceł na towary z USA. Chce naprawić relacje z Donaldem Trumpem
Handel
VRG upraszcza grupę Lilou i liczy zyski. Z optymizmem patrzy w drugie półrocze
Handel
Szturm Polaków na produkty używane, ogromny wzrost sprzedaży
Handel
Alkohole w odwrocie. Spada sprzedaż niemal we wszystkich kategoriach
Handel
W Warszawie wraca sezon targowy. Jaki branże zobaczymy we wrześniu?
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama