Reklama
Rozwiń

Aleksandra Ptak-Iglewska: Z okazji koncertu Taylor Swift korporacje rozdawały jedzenie. Bogatym

Imponujący potrójny koncert Taylor Swift, marketingi wielkich firm zmieniły na rozdawanie jedzenia zamożnym jej fanom, których stać na kilkaset złotych za bilet. I nazwali to wsparciem, jakby dokonali niebywałego aktu miłosierdzia i wspierali głodujących.

Publikacja: 07.08.2024 17:48

Aleksandra Ptak-Iglewska: Z okazji koncertu Taylor Swift korporacje rozdawały jedzenie. Bogatym

Foto: PAP/EPA

Światowa megagwiazda muzyki Taylor Swift wyprzedała w Warszawie aż trzy koncerty, dzień po dniu. Warszawa stała się więc od 1. do 3. sierpnia stolicą dla swifties, podróżowali tu nawet jej fani ze Stanów Zjednoczonych, a komunikaty z powitaniem wyświetlały warszawskie tramwaje. Stolicę ogarnął pozytywny, brokatowy szał, i pięknie. Organizator wyprzedał wszystkie miejsca z trzech koncertów, czyli w przybliżeniu trzy razy po 80 tys. biletów.

Arogancja czy marketing, czyli wsparcie dla bogatych

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Wiadomość o śmierci Zachodu nieco przesadzona
Opinie Ekonomiczne
Marian Gorynia: Dlaczego organizujemy Kongres Ekonomistów Polskich?
Opinie Ekonomiczne
Anita Błaszczak: Stanowiska coraz większego ryzyka
Opinie Ekonomiczne
Anita Błaszczak: Sushi zamiast mieszkania?
Opinie Ekonomiczne
Piotr Arak: Wielki zakład Europy o Indie