Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 15.06.2016 22:00 Publikacja: 15.06.2016 22:00
Foto: materiały prasowe/Hanna Węglewska
Rz: To pan na początku lat 90. współtworzył słynną kampanię podpasek Always ze słowami „z taką pewną nieśmiałością". Czy taka kampania miałaby szansę przebić się teraz, w epoce cyfrowej? Co by pan zmienił?
Marek Kapuściński: Fundamentem działania Procter & Gamble jest zrozumienie konsumenta, także w tych bardzo codziennych sprawach. Nawet zajmując się podpaskami czy proszkiem do prania, można być urzeczonym, co konsument o tym myśli. Jak dba o szczegóły, jakie ma oczekiwania. To, że otacza nas świat cyfrowy, stawia nam nowe wyzwania w obszarze komunikacji, natomiast nie zmienia wiele w kwestii podstawowej, czyli w obszarze prawdziwej obietnicy, którą daje marka czy produkt. Dziś marka Always, w najnowszej odsłonie znanej także w Polsce kampanii „Like a Girl" spełnia równie dobrze tę prawdziwą, wiarygodną obietnicę – tak jak to czyniła przed laty ustami Anny Patrycy. Jej realizacja jest oparta na pomyśle kreatywnym, dostosowanym jednakże do współczesnej konsumentki, która na co dzień funkcjonuje w świecie cyfrowym.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Rząd, który bardzo liczył na polityczne korzyści z tytułu uruchomienia KPO, ma w końcu z tego głównie kłopoty. J...
Rząd odtrąbił sukces. Wszak Polska ma być po raz kolejny największym beneficjentem budżetu UE i otrzymać rekordo...
Sukces Osobistego Konta Inwestycyjnego (OKI) powinien leżeć nie tylko w interesie giełdy i rynku kapitałowego, a...
Sankcje na rosyjski LPG są omijane dzięki importowi z Rosji do Polski węglowodorów, które – teoretycznie – miały...
Gdy się z igły robi widły, grozi to zaostrzeniem kryteriów wszelkiej pomocy w przyszłości. Wsparcie stanie się d...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas