Rozumienie klienta to fundament

Marka musi istnieć w przestrzeni cyfrowej – mówi prezes Procter & Gamble w Europie Środkowej Marek Kapuściński.

Publikacja: 15.06.2016 22:00

Rozumienie klienta to fundament

Foto: materiały prasowe/Hanna Węglewska

Rz: To pan na początku lat 90. współtworzył słynną kampanię podpasek Always ze słowami „z taką pewną nieśmiałością". Czy taka kampania miałaby szansę przebić się teraz, w epoce cyfrowej? Co by pan zmienił?

Marek Kapuściński: Fundamentem działania Procter & Gamble jest zrozumienie konsumenta, także w tych bardzo codziennych sprawach. Nawet zajmując się podpaskami czy proszkiem do prania, można być urzeczonym, co konsument o tym myśli. Jak dba o szczegóły, jakie ma oczekiwania. To, że otacza nas świat cyfrowy, stawia nam nowe wyzwania w obszarze komunikacji, natomiast nie zmienia wiele w kwestii podstawowej, czyli w obszarze prawdziwej obietnicy, którą daje marka czy produkt. Dziś marka Always, w najnowszej odsłonie znanej także w Polsce kampanii „Like a Girl" spełnia równie dobrze tę prawdziwą, wiarygodną obietnicę – tak jak to czyniła przed laty ustami Anny Patrycy. Jej realizacja jest oparta na pomyśle kreatywnym, dostosowanym jednakże do współczesnej konsumentki, która na co dzień funkcjonuje w świecie cyfrowym.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Opinie Ekonomiczne
Wysoka moralność polskich firm. Chciejstwo czy rzeczywistość?
Opinie Ekonomiczne
Handlowy wymiar suwerenności strategicznej Unii Europejskiej
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Czekanie na zmianę pogody
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Rząd sięgnie po trik PiS-u
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Opinie Ekonomiczne
Piotr Mieczkowski: Polska w cieniu cyberkolonializmu