Reklama

Rozumienie klienta to fundament

Marka musi istnieć w przestrzeni cyfrowej – mówi prezes Procter & Gamble w Europie Środkowej Marek Kapuściński.

Publikacja: 15.06.2016 22:00

Rozumienie klienta to fundament

Foto: materiały prasowe/Hanna Węglewska

Rz: To pan na początku lat 90. współtworzył słynną kampanię podpasek Always ze słowami „z taką pewną nieśmiałością". Czy taka kampania miałaby szansę przebić się teraz, w epoce cyfrowej? Co by pan zmienił?

Marek Kapuściński: Fundamentem działania Procter & Gamble jest zrozumienie konsumenta, także w tych bardzo codziennych sprawach. Nawet zajmując się podpaskami czy proszkiem do prania, można być urzeczonym, co konsument o tym myśli. Jak dba o szczegóły, jakie ma oczekiwania. To, że otacza nas świat cyfrowy, stawia nam nowe wyzwania w obszarze komunikacji, natomiast nie zmienia wiele w kwestii podstawowej, czyli w obszarze prawdziwej obietnicy, którą daje marka czy produkt. Dziś marka Always, w najnowszej odsłonie znanej także w Polsce kampanii „Like a Girl" spełnia równie dobrze tę prawdziwą, wiarygodną obietnicę – tak jak to czyniła przed laty ustami Anny Patrycy. Jej realizacja jest oparta na pomyśle kreatywnym, dostosowanym jednakże do współczesnej konsumentki, która na co dzień funkcjonuje w świecie cyfrowym.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Afera na sierpień
Opinie Ekonomiczne
Marcin Zieliński: Ukryte pułapki nowego budżetu UE dla Polski
Opinie Ekonomiczne
Przemysław Tychmanowicz: Likwidacji podatku Belki nie ma, ale też jest OKI
Opinie Ekonomiczne
Polska wciąż importuje rosyjskie węglowodory
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Szkodliwe skutki pseudoafery z KPO
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama