Reklama
Rozwiń
Reklama

Prostota jest w reklamie najlepsza

Blokowanie dostępu do treści dla osób używających tzw. adblocków (czyli programów uniemożliwiajacych wyświetlanie reklam) zaczyna przynosić efekty – wynika z informacji napływających z rynku amerykańskiego.

Aktualizacja: 31.07.2016 22:13 Publikacja: 31.07.2016 20:31

Prostota jest w reklamie najlepsza

Foto: Waldemar Kompała

Trzeba jednak pamiętać, że jest to rynek dojrzały, gdzie internauci mogą się pochwalić większą siłą nabywczą, a co za tym idzie, większą skłonnością do płacenia za unikalne treści. To, że sukces daje właśnie ich unikalność, widać wyraźnie po tym, że najskuteczniej użytkowników adblocków zniechęcają portale będące zwykle emanacją znanych tytułów prasowych. Marka i wiarygodność ma więc tu ogromne znaczenie.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prezes FOR: Panie Prezydencie, niech Pan dotrzyma słowa!
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Europejska innowacyjność potrzebuje Europy
Opinie Ekonomiczne
Lis w kurniku: chińska ekspansja wymusza wyprzedaże i cięcia cen aut
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kilka myśli z okazji Dnia Niepodległości
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Opinie Ekonomiczne
Mikołaj Raczyński: Okno możliwości dla Polski
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama