Reklama

Prostota jest w reklamie najlepsza

Blokowanie dostępu do treści dla osób używających tzw. adblocków (czyli programów uniemożliwiajacych wyświetlanie reklam) zaczyna przynosić efekty – wynika z informacji napływających z rynku amerykańskiego.

Aktualizacja: 31.07.2016 22:13 Publikacja: 31.07.2016 20:31

Prostota jest w reklamie najlepsza

Foto: Waldemar Kompała

Trzeba jednak pamiętać, że jest to rynek dojrzały, gdzie internauci mogą się pochwalić większą siłą nabywczą, a co za tym idzie, większą skłonnością do płacenia za unikalne treści. To, że sukces daje właśnie ich unikalność, widać wyraźnie po tym, że najskuteczniej użytkowników adblocków zniechęcają portale będące zwykle emanacją znanych tytułów prasowych. Marka i wiarygodność ma więc tu ogromne znaczenie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Pierwsza wiceprezes BGK: Nowy potencjał emisji obligacji
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Katastrofa na razie odwołana
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kraj ludzi dawniej szczęśliwych
Opinie Ekonomiczne
Prof. Sławomir Mikrut: Jak AI może przyspieszyć inwestycje w infrastrukturę
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Fandrejewska: Istnienie „a” nadaje sens alfabetowi
Reklama
Reklama