Reklama

Prostota jest w reklamie najlepsza

Blokowanie dostępu do treści dla osób używających tzw. adblocków (czyli programów uniemożliwiajacych wyświetlanie reklam) zaczyna przynosić efekty – wynika z informacji napływających z rynku amerykańskiego.

Aktualizacja: 31.07.2016 22:13 Publikacja: 31.07.2016 20:31

Prostota jest w reklamie najlepsza

Foto: Waldemar Kompała

Trzeba jednak pamiętać, że jest to rynek dojrzały, gdzie internauci mogą się pochwalić większą siłą nabywczą, a co za tym idzie, większą skłonnością do płacenia za unikalne treści. To, że sukces daje właśnie ich unikalność, widać wyraźnie po tym, że najskuteczniej użytkowników adblocków zniechęcają portale będące zwykle emanacją znanych tytułów prasowych. Marka i wiarygodność ma więc tu ogromne znaczenie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Informatyczna schizofrenia. Co naprawdę dzieje się w IT?
Opinie Ekonomiczne
Eksperci FOR: Ochrona zamiast nacjonalizacji
Opinie Ekonomiczne
Jarosław Dąbrowski: Polska potrzebuje inwestycyjnej ofensywy
Opinie Ekonomiczne
Donald Trump: Narcyz, Herostrates 21. wieku
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Polska Rzeczpospolita Piratów
Reklama
Reklama