Reklama
Rozwiń
Reklama

Czas zmienić firmę na potrzeby pokolenia „Z”

Już nawet nie pamiętam, od kiedy firmy stale coś zmieniają, usprawniają, poprawiają, aby teoretycznie było lepiej - im no i oczywiście ludziom. Zarządzanie zmianą stało się nieodłączną cechą niezbędną u każdego menadżera średniego oraz wyższego szczebla. Bez tej kompetencji żadna korporacja nie zaryzykuje zatrudnienia kandydata na stanowisko menedżerskie.

Publikacja: 17.04.2018 12:44

Czas zmienić firmę na potrzeby pokolenia „Z”

Foto: 123RF

Obserwując rynek wiele razy widziałem zmiany, które kompletnie były „od czapy”, zaś koszty niewspółmiernie wysokie (zarówno materialne, jak i czysto ludzkie). Niewiele jest jednak firm, które wprowadzają transformacje pod kątem pokolenia „Z”, które właśnie wchodzi na rynek pracy. Według mnie to duży błąd, którego konsekwencje mogą być widoczne już kilka lat.

Z różnych badań wyraźnie widać, że „Zetki” oczekują dobrej i przyjaznej atmosfery w pracy oraz szacunku do swojej osoby, a za idealne miejsce kariery zawodowej uznają małą lub średnią firmę. Tej młodzieży nie kuszą wielkie marki z branży dóbr konsumpcyjnych czy też z motoryzacji - nawet jeśli ich perspektywicznym celem mogą być ewentualnie znane firmy.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Nie ma darmowych lunchów. Regulacji też
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama