Reklama
Rozwiń

Czas zmienić firmę na potrzeby pokolenia „Z”

Już nawet nie pamiętam, od kiedy firmy stale coś zmieniają, usprawniają, poprawiają, aby teoretycznie było lepiej - im no i oczywiście ludziom. Zarządzanie zmianą stało się nieodłączną cechą niezbędną u każdego menadżera średniego oraz wyższego szczebla. Bez tej kompetencji żadna korporacja nie zaryzykuje zatrudnienia kandydata na stanowisko menedżerskie.

Publikacja: 17.04.2018 12:44

Czas zmienić firmę na potrzeby pokolenia „Z”

Foto: 123RF

Obserwując rynek wiele razy widziałem zmiany, które kompletnie były „od czapy”, zaś koszty niewspółmiernie wysokie (zarówno materialne, jak i czysto ludzkie). Niewiele jest jednak firm, które wprowadzają transformacje pod kątem pokolenia „Z”, które właśnie wchodzi na rynek pracy. Według mnie to duży błąd, którego konsekwencje mogą być widoczne już kilka lat.

Z różnych badań wyraźnie widać, że „Zetki” oczekują dobrej i przyjaznej atmosfery w pracy oraz szacunku do swojej osoby, a za idealne miejsce kariery zawodowej uznają małą lub średnią firmę. Tej młodzieży nie kuszą wielkie marki z branży dóbr konsumpcyjnych czy też z motoryzacji - nawet jeśli ich perspektywicznym celem mogą być ewentualnie znane firmy.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Ukraina po 3,5 roku wojny: wiatr wieje w oczy, pomoc wygasa, a planu B brak
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Panika nad wyschniętą kałużą
Opinie Ekonomiczne
ArcelorMittal odpowiada Instratowi
Opinie Ekonomiczne
Jak zasypać Rów Mariański deficytu finansów publicznych w Polsce
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Cud zielonej wyspy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama