Niedzielny zakaz bije w dużych

Na ustawie zyskują duże platformy internetowe, większe sklepy tradycyjne mają z tym prawem największy problem – mówi Christophe Rabatel, prezes Carrefoura Polska w pierwszym wywiadzie.

Aktualizacja: 26.09.2018 22:37 Publikacja: 26.09.2018 21:00

Niedzielny zakaz bije w dużych

Foto: materiały prasowe

Konkurencja na naszym rynku jest coraz ostrzejsza. Co jest dla dużych sieci największym wyzwaniem – nowe zachowania konsumentów, zmiany prawa czy ogólne trendy globalne?

Wydaje się, że dla wszystkich sieci handlowych w Polsce w jeszcze większym stopniu niż na innych rynkach wyzwaniem jest to, aby rosnąć w sposób zrównoważony. Polska ma z tym problem, bo 33 z 50 najbardziej zanieczyszczonych miast Europy znajduje się właśnie tutaj. Potencjał do modernizacji jest zatem duży i widać go na wielu płaszczyznach. Choćby w rolnictwie ekologicznym, które silnie rozwija się w Europie Zachodniej, np. we Francji, a w Polsce potrzebuje wsparcia.

Pozostało 94% artykułu

Dostęp do artykułu wymaga aktywnej subskrypcji!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację