Reklama

Luksus prosto z sieci

Jeśli ktoś miał jeszcze wątpliwości co do tego, że internet umacnia swoją pozycję jako kanał sprzedaży już niemal wszystkiego, to jest na to nowy, mocny dowód. Coraz powszechniej na sprzedaż online decydują się marki luksusowe. Wcale się do tego nie palą, ale po prostu nie mają wyjścia. A to oznacza przełom. Przełom w konwencji i myśleniu o potrzebach klientów.

Publikacja: 18.02.2015 21:00

Luksus prosto z sieci

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała

Salony drogich marek mają kilka cech wspólnych. W przeciwieństwie do sklepów wielu popularnych marek nie łupie tam ogłuszająca muzyka. Jeśli już jakaś jest, to bardzo dyskretna. Dyskretni są także sprzedawcy, zwykle w liczbie większej niż w przeciętnym sklepie. Inaczej w takim salonie płynie też czas. Bo klient, który lekką ręką wydaje kilka, a nierzadko kilkanaście czy kilkadziesiąt tysięcy złotych, zwykle nie lubi przy tym pośpiechu, ale i oczekuje poświęcenia całej uwagi właśnie jemu.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Polska prezydencja ożywiła aktywność polskiego biznesu w Brukseli
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Błędowski: Migracja w USA – mity i fakty
Opinie Ekonomiczne
Prof. Karpa: Starcie USA–Chiny: ideologia czy technologia? No i co z tą Europą?
Opinie Ekonomiczne
Minister środowiska Tajwanu: Nasz udział w transformacji klimatycznej
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama