Reklama

Luksus prosto z sieci

Jeśli ktoś miał jeszcze wątpliwości co do tego, że internet umacnia swoją pozycję jako kanał sprzedaży już niemal wszystkiego, to jest na to nowy, mocny dowód. Coraz powszechniej na sprzedaż online decydują się marki luksusowe. Wcale się do tego nie palą, ale po prostu nie mają wyjścia. A to oznacza przełom. Przełom w konwencji i myśleniu o potrzebach klientów.

Publikacja: 18.02.2015 21:00

Luksus prosto z sieci

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała

Salony drogich marek mają kilka cech wspólnych. W przeciwieństwie do sklepów wielu popularnych marek nie łupie tam ogłuszająca muzyka. Jeśli już jakaś jest, to bardzo dyskretna. Dyskretni są także sprzedawcy, zwykle w liczbie większej niż w przeciętnym sklepie. Inaczej w takim salonie płynie też czas. Bo klient, który lekką ręką wydaje kilka, a nierzadko kilkanaście czy kilkadziesiąt tysięcy złotych, zwykle nie lubi przy tym pośpiechu, ale i oczekuje poświęcenia całej uwagi właśnie jemu.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: Nocna prohibicja pełna hipokryzji
Opinie Ekonomiczne
Witold M.Orłowski: Zły nastrój Moody’s
Opinie Ekonomiczne
Piotr Mazurkiewicz: Zakupy po polsku. Globalne trendy mogą się u nas nie sprawdzić
Opinie Ekonomiczne
Skwirowski: Perspektywa ratingu w dół. Nie jestem optymistą
Opinie Ekonomiczne
Prof. Sławiński: Nowe szaty stablecoinów
Reklama
Reklama