Reklama

Luksus prosto z sieci

Jeśli ktoś miał jeszcze wątpliwości co do tego, że internet umacnia swoją pozycję jako kanał sprzedaży już niemal wszystkiego, to jest na to nowy, mocny dowód. Coraz powszechniej na sprzedaż online decydują się marki luksusowe. Wcale się do tego nie palą, ale po prostu nie mają wyjścia. A to oznacza przełom. Przełom w konwencji i myśleniu o potrzebach klientów.

Publikacja: 18.02.2015 21:00

Luksus prosto z sieci

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała

Salony drogich marek mają kilka cech wspólnych. W przeciwieństwie do sklepów wielu popularnych marek nie łupie tam ogłuszająca muzyka. Jeśli już jakaś jest, to bardzo dyskretna. Dyskretni są także sprzedawcy, zwykle w liczbie większej niż w przeciętnym sklepie. Inaczej w takim salonie płynie też czas. Bo klient, który lekką ręką wydaje kilka, a nierzadko kilkanaście czy kilkadziesiąt tysięcy złotych, zwykle nie lubi przy tym pośpiechu, ale i oczekuje poświęcenia całej uwagi właśnie jemu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Jacek Bartkiewicz: Listy zastawne to potężny impuls dla całej gospodarki
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Optymalna wielkość rządu
Opinie Ekonomiczne
Dekada realizacji Agendy 2030 w UE. Analiza postępów i barier
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: Prezydent Nawrocki wchodzi w buty premiera
Opinie Ekonomiczne
Prostowanie podatku Belki: kierunek dobry, ale dlaczego tak późno?
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama