To bezcenna wiedza, która często dotyczy aspektów trudnych do wychwycenia w ramach nawet najbardziej profesjonalnego opracowania lub usługi doradczej. Chodzi przede wszystkim o czynniki kulturowe lub bardzo wąskie, specyficzne uwarunkowania lokalnego rynku, często sprowadzające się do drobnych, ale w ogólnym rozrachunku bardzo ważnych kwestii.
Taką bezcenną, praktyczną wiedzę o wybranym rynku może mieć inna polska firma, która jest już na nim obecna lub przynajmniej bardziej zaawansowana w swojej ekspansji. Drugim źródłem cennej i praktycznej wiedzy mogą być podmioty, które powstały i działają od lat na wybranym przez nas rynku, znając go od podszewki. My jako bank rozumiemy, jak wartościowe jest dzielenie się doświadczeniami, i dlatego wymiana wiedzy pomiędzy polskimi firmami już na danych rynkach obecnymi oraz tymi, które dopiero planują ekspansję, to coś, co umożliwiamy w ramach naszego Programu Rozwoju Eksportu. Nie mówię tylko o spotkaniach Programu Rozwoju Eksportu odbywających się w Polsce, w największych miastach, ale przede wszystkich o wirtualnych misjach handlowych, które jako bank od dłuższego czasu organizujemy.