Reklama
Rozwiń

Wirtualne misje handlowe

O ile w większości obszarów firma może się przygotować do eksportu lub inwestycji zagranicznych zupełnie samodzielnie lub przekazując pewne działania wybranym przez siebie partnerom, np. firmom konsultingowym, logistycznym, kancelariom prawnym i podatkowym, bankom czy firmom tłumaczeniowym i marketingowym, o tyle wyjątkową wartością jest możliwość usłyszenia o tym, jak zdobywały doświadczenia na danym rynku inne firmy.

Aktualizacja: 15.05.2016 21:26 Publikacja: 15.05.2016 21:00

Olga Pietkiewicz, zespół International Desk Banku Zachodniego WBK

Olga Pietkiewicz, zespół International Desk Banku Zachodniego WBK

Foto: materiały prasowe

To bezcenna wiedza, która często dotyczy aspektów trudnych do wychwycenia w ramach nawet najbardziej profesjonalnego opracowania lub usługi doradczej. Chodzi przede wszystkim o czynniki kulturowe lub bardzo wąskie, specyficzne uwarunkowania lokalnego rynku, często sprowadzające się do drobnych, ale w ogólnym rozrachunku bardzo ważnych kwestii.

Taką bezcenną, praktyczną wiedzę o wybranym rynku może mieć inna polska firma, która jest już na nim obecna lub przynajmniej bardziej zaawansowana w swojej ekspansji. Drugim źródłem cennej i praktycznej wiedzy mogą być podmioty, które powstały i działają od lat na wybranym przez nas rynku, znając go od podszewki. My jako bank rozumiemy, jak wartościowe jest dzielenie się doświadczeniami, i dlatego wymiana wiedzy pomiędzy polskimi firmami już na danych rynkach obecnymi oraz tymi, które dopiero planują ekspansję, to coś, co umożliwiamy w ramach naszego Programu Rozwoju Eksportu. Nie mówię tylko o spotkaniach Programu Rozwoju Eksportu odbywających się w Polsce, w największych miastach, ale przede wszystkich o wirtualnych misjach handlowych, które jako bank od dłuższego czasu organizujemy.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Ukraina po 3,5 roku wojny: wiatr wieje w oczy, pomoc wygasa, a planu B brak
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Panika nad wyschniętą kałużą
Opinie Ekonomiczne
ArcelorMittal odpowiada Instratowi
Opinie Ekonomiczne
Jak zasypać Rów Mariański deficytu finansów publicznych w Polsce
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Cud zielonej wyspy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama