Aktualizacja: 15.05.2016 21:26 Publikacja: 15.05.2016 21:00
Olga Pietkiewicz, zespół International Desk Banku Zachodniego WBK
Foto: materiały prasowe
To bezcenna wiedza, która często dotyczy aspektów trudnych do wychwycenia w ramach nawet najbardziej profesjonalnego opracowania lub usługi doradczej. Chodzi przede wszystkim o czynniki kulturowe lub bardzo wąskie, specyficzne uwarunkowania lokalnego rynku, często sprowadzające się do drobnych, ale w ogólnym rozrachunku bardzo ważnych kwestii.
Taką bezcenną, praktyczną wiedzę o wybranym rynku może mieć inna polska firma, która jest już na nim obecna lub przynajmniej bardziej zaawansowana w swojej ekspansji. Drugim źródłem cennej i praktycznej wiedzy mogą być podmioty, które powstały i działają od lat na wybranym przez nas rynku, znając go od podszewki. My jako bank rozumiemy, jak wartościowe jest dzielenie się doświadczeniami, i dlatego wymiana wiedzy pomiędzy polskimi firmami już na danych rynkach obecnymi oraz tymi, które dopiero planują ekspansję, to coś, co umożliwiamy w ramach naszego Programu Rozwoju Eksportu. Nie mówię tylko o spotkaniach Programu Rozwoju Eksportu odbywających się w Polsce, w największych miastach, ale przede wszystkich o wirtualnych misjach handlowych, które jako bank od dłuższego czasu organizujemy.
Z formalnego punktu widzenia bezpośredni wpływ prezydenta RP na gospodarkę jest ograniczony i dlatego w kampanii...
Jeśli druga tura wyborów prezydenckich to plebiscyt nad rządem koalicji 15 października, to przystępuje ona do n...
Komisja Europejska przekazała 6 maja Rosji jasny komunikat: „dość”. Nigdy więcej nie pozwolimy, by Rosja wykorzy...
Podpisanie ośmiopunktowej deklaracji pana Mentzena to świetny sposób na to, by zostać prezydentem. W końcu różne...
Czyżby do polityków dotarła świadomość, że na same odsetki od długu wydajemy 2,5 razy więcej niż przed pandemią?...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas