Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 01.01.2018 21:37 Publikacja: 01.01.2018 21:00
Foto: Flickr
O propozycji zakazu reklamy piwa w mediach elektronicznych przed godziną 23 myślę i mówię otwarcie: jest wyjątkowo głupia. Głupsza niż polska norma przewiduje. Ci, którzy chcą ją przeforsować, są hipokrytami. I partaczami. Celu, jaki im przyświeca, nie osiągną.
Co jest wspólnego w zakazie reklamy i nadużywaniu piwa? Piwo. Tylko i wyłącznie. Alkohol pity w nadmiarze to oczywiście nic dobrego. Ale na to jest rada. Uczmy kultury picia. Korzystania z alkoholu. Nikt nie kwestionuje na przykład faktu, że samochody to wynalazek potrzebny i przydatny. Konsekwencje błędów kierowców bywają zaś straszne. Nie pojawiła się jednak propozycja, aby z tego powodu zakazać reklam samochodów, i to przed godziną 23. Nawołuje się za to do właściwego zachowania na drodze, kultury jazdy, rozwagi itp. Wypisz wymaluj do tego samego, czego potrzeba w przypadku alkoholu.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Polska wchodzi dziś do europejskiej ligi. Stoi przed wyborem: czy wykorzysta swój potencjał, czy ugrzęźnie na pó...
Nasze lotnictwo zestrzeliło rosyjskie drony za pomocą rakiet, które były od nich wielokrotnie bardziej kosztowne...
W pilotażu skróconego czasu pracy najciekawsze są trzy kwestie: jakie pomysły zaproponują pracodawcy, z jakich b...
Wtargnięcie rosyjskich dronów może okazać się przełomem dla Władysława Kosiniaka-Kamysza.
Historia uczy nas, że systemy centralnego planowania są nieskuteczne. Jak pokazuje przykład Węgier, to samo doty...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas