Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.01.2018 21:37 Publikacja: 01.01.2018 21:00
Foto: Flickr
O propozycji zakazu reklamy piwa w mediach elektronicznych przed godziną 23 myślę i mówię otwarcie: jest wyjątkowo głupia. Głupsza niż polska norma przewiduje. Ci, którzy chcą ją przeforsować, są hipokrytami. I partaczami. Celu, jaki im przyświeca, nie osiągną.
Co jest wspólnego w zakazie reklamy i nadużywaniu piwa? Piwo. Tylko i wyłącznie. Alkohol pity w nadmiarze to oczywiście nic dobrego. Ale na to jest rada. Uczmy kultury picia. Korzystania z alkoholu. Nikt nie kwestionuje na przykład faktu, że samochody to wynalazek potrzebny i przydatny. Konsekwencje błędów kierowców bywają zaś straszne. Nie pojawiła się jednak propozycja, aby z tego powodu zakazać reklam samochodów, i to przed godziną 23. Nawołuje się za to do właściwego zachowania na drodze, kultury jazdy, rozwagi itp. Wypisz wymaluj do tego samego, czego potrzeba w przypadku alkoholu.
Obok lepszych zachęt do późniejszego przechodzenia na emeryturę, potrzebna jest długofalowa kampania edukacyjna,...
Mimo rozejmu na Bliskim Wchodzie i znacznego spadku notowań ropy naftowej ceny na polskich stacjach paliw nie sp...
Samorządy mogłyby w zamian za mieszkania przekazywać deweloperom tereny pod budowę, wraz ze wszystkimi potrzebny...
Jeszcze 50 lat temu sama groźba wojny w Zatoce Perskiej i zablokowania szlaku handlowego przez cieśninę Ormuz do...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Od początku czerwca ceny ropy naftowej wzrosły o ponad 20 proc. Jak zwykle rynek ropy reaguje na sytuację polity...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas