O propozycji zakazu reklamy piwa w mediach elektronicznych przed godziną 23 myślę i mówię otwarcie: jest wyjątkowo głupia. Głupsza niż polska norma przewiduje. Ci, którzy chcą ją przeforsować, są hipokrytami. I partaczami. Celu, jaki im przyświeca, nie osiągną.
Co jest wspólnego w zakazie reklamy i nadużywaniu piwa? Piwo. Tylko i wyłącznie. Alkohol pity w nadmiarze to oczywiście nic dobrego. Ale na to jest rada. Uczmy kultury picia. Korzystania z alkoholu. Nikt nie kwestionuje na przykład faktu, że samochody to wynalazek potrzebny i przydatny. Konsekwencje błędów kierowców bywają zaś straszne. Nie pojawiła się jednak propozycja, aby z tego powodu zakazać reklam samochodów, i to przed godziną 23. Nawołuje się za to do właściwego zachowania na drodze, kultury jazdy, rozwagi itp. Wypisz wymaluj do tego samego, czego potrzeba w przypadku alkoholu.