Reklama
Rozwiń
Reklama

Planowanie przestrzenne na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią

Obszary szczególnego zagrożenia powodzią będą obligatoryjnie ujawniane w dokumentach planistycznych, których projekty podlegać będą uzgodnieniu z właściwymi organami Wód Polskich.

Publikacja: 23.01.2018 05:45

Planowanie przestrzenne na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią

Foto: AdobeStock

Zgodnie z definicją zawartą w nowym Prawie wodnym (które weszło w życie 1 stycznia 2018 r.), do obszarów szczególnego zagrożenia powodzią zalicza się przede wszystkim obszary, na których prawdopodobieństwo wystąpienia powodzi jest średnie i wynosi 1 proc. oraz obszary, na których prawdopodobieństwo wystąpienia powodzi jest wysokie i wynosi 10 proc. Tereny te przedstawia się na mapach zagrożenia powodziowego oraz na mapach ryzyka powodziowego. Dla obszarów tych opracowuje się również plany zarządzania ryzykiem powodziowym.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo w Polsce
Koniec niechcianych polowań? Co się zmieni w prawie łowieckim
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
W sądzie i w urzędzie
Polska musi uznać małżeństwo jednopłciowe zawarte w UE. Wyrok TSUE
Administracja państwowa
Były prezes NIK Krzysztof Kwiatkowski skazany za ustawianie konkursów
Spadki i darowizny
O ważności wydziedziczenia i zachowku. Jak napisać skuteczny testament?
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Nieruchomości
Mniej pełnomocników na walnych zgromadzeniach w spółdzielniach mieszkaniowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama