Reklama
Rozwiń

Światowe marki wejdą do Europejskiego w Warszawie

Zainteresowanie powierzchnią komercyjną, a zwłaszcza butikową, przeszło nasze najśmielsze oczekiwania - mówi Julien Barbotin-Larrieu, prezes spółki H.E.S.A.

Publikacja: 21.06.2018 22:34

Światowe marki wejdą do Europejskiego w Warszawie

Foto: materiały prasowe

Rz: Europejski oprócz superluksusowych pokoi i apartamentów w Raffles Europejski Warsaw oferuje też biura i butiki.

Julien Barbotin-Larrieu, prezes spółki H.E.S.A., będącej inwestorem i właścicielem Europejskiego, w którym znajduje się hotel Raffles Europejski Warsaw: Kwintesencję Europejskiego stanowi oczywiście hotel. Swoje miejsce od zawsze miały tu jednak powierzchnie biurowe czy butikowe. Pokoje były wykorzystywane na potrzeby m.in. galerii sztuki. Wystarczy wspomnieć „Salon Odrzuconych" Aleksandra Krywulta, gdzie wystawiano prace m.in. Józefa Chełmońskiego. Z kolei Antoni Piotrowski, Adam Chmielowski i Stanisław Witkiewicz mieli tu swoje pracownie. Butiki to także kontynuacja długiej tradycji. W 1857 r. Hotel Europejski wzbudził sensację, ponieważ prócz pokoi zaoferował gościom dostęp do lokali usługowych – księgarni, kwiaciarni, salonu fryzjerskiego. W pewnym momencie w piwnicach hotelu był skład wina, gdzie można było kupić francuskie czy włoskie trunki z etykietą Hotelu Europejskiego. To również tu pojawił się salon Fiata, który wprowadził nowy dla Polski format prezentowania samochodów.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Nieruchomości
Tyle sprzedający chcą za mieszkania z drugiej ręki
Nieruchomości
Nowy szef Speedwella w Polsce: wierzymy w rynek mieszkaniowy
Nieruchomości
Wakacje we własnym mieszkaniu w kurorcie
Nieruchomości
Ponad 27 mln euro dla spółki Echo Investment
Nieruchomości
Druga obniżka stóp. Będzie przełom na rynku mieszkań?