Reklama

Światowe marki wejdą do Europejskiego w Warszawie

Zainteresowanie powierzchnią komercyjną, a zwłaszcza butikową, przeszło nasze najśmielsze oczekiwania - mówi Julien Barbotin-Larrieu, prezes spółki H.E.S.A.

Publikacja: 21.06.2018 22:34

Światowe marki wejdą do Europejskiego w Warszawie

Foto: materiały prasowe

Rz: Europejski oprócz superluksusowych pokoi i apartamentów w Raffles Europejski Warsaw oferuje też biura i butiki.

Julien Barbotin-Larrieu, prezes spółki H.E.S.A., będącej inwestorem i właścicielem Europejskiego, w którym znajduje się hotel Raffles Europejski Warsaw: Kwintesencję Europejskiego stanowi oczywiście hotel. Swoje miejsce od zawsze miały tu jednak powierzchnie biurowe czy butikowe. Pokoje były wykorzystywane na potrzeby m.in. galerii sztuki. Wystarczy wspomnieć „Salon Odrzuconych" Aleksandra Krywulta, gdzie wystawiano prace m.in. Józefa Chełmońskiego. Z kolei Antoni Piotrowski, Adam Chmielowski i Stanisław Witkiewicz mieli tu swoje pracownie. Butiki to także kontynuacja długiej tradycji. W 1857 r. Hotel Europejski wzbudził sensację, ponieważ prócz pokoi zaoferował gościom dostęp do lokali usługowych – księgarni, kwiaciarni, salonu fryzjerskiego. W pewnym momencie w piwnicach hotelu był skład wina, gdzie można było kupić francuskie czy włoskie trunki z etykietą Hotelu Europejskiego. To również tu pojawił się salon Fiata, który wprowadził nowy dla Polski format prezentowania samochodów.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Nieruchomości
Klienci wracają na rynek mieszkań. Powiało optymizmem
Nieruchomości
Wynajem mieszkań: górą kalkulacja czy emocje?
Nieruchomości
Czy będą jesienne żniwa na rynku nieruchomości
Nieruchomości
Czy deweloperzy pokazują ceny mieszkań? Sprawdzamy
Nieruchomości
Kupować mieszkanie czy czekać
Reklama
Reklama