Reklama
Rozwiń

Hotelowy boom nad Wisłą trwa

Biznes i turystyka napędzają popyt na usługi hotelowe, kolejne marki szykują się do wejścia na nasz rynek. Potencjał polskich miast jest daleki od wyczerpania.

Publikacja: 25.06.2019 21:00

Hotel ma być doświadczeniem. Na dachu Puro w Warszawie mieści się restauracja

Hotel ma być doświadczeniem. Na dachu Puro w Warszawie mieści się restauracja

Foto: materiały prasowe

14,2 tys. pokojów w hotelach aktualnie funkcjonujących w Warszawie i 11,8 tys. w Krakowie – mimo szybko rosnącej liczby inwestycji nasze główne miasta są w tyle za europejskimi gigantami. Berlin dysponuje bazą 66,4 tys. pokojów, Praga 35,8 tys., a Frankfurt 28,4 tys.

– Te liczby pokazują, że polskie miasta mają olbrzymi potencjał rozwoju. Tylko w tym i w zeszłym roku w Warszawie otworzyło się 12 hoteli, więcej niż w Berlinie – mówi Agata Janda, dyrektor ds. doradztwa hotelowego w firmie JLL. – Dostrzegamy duże zainteresowanie kolejnych światowych brandów wejściem do Polski, począwszy od nowych konceptów, zgodnych z filozofią współdzielenia, po marki ultraluksusowe – dodaje.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Nieruchomości
Indeks nastrojów. Deweloperzy mówią o podwyżkach cen mieszkań
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Nieruchomości
Nieruchomości komercyjne na radarach polskich inwestorów. Jaki mają potencjał?
Nieruchomości
OVAL Sky, czyli inwestycja w potencjał Warszawy. Projekt Grupy Dekpol na Woli
Nieruchomości
Kiedy najemca zapłaci czynsz w złotych
Nieruchomości
Deweloper nie ukryje cen mieszkań
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama