Reklama

Hotelowy boom nad Wisłą trwa

Biznes i turystyka napędzają popyt na usługi hotelowe, kolejne marki szykują się do wejścia na nasz rynek. Potencjał polskich miast jest daleki od wyczerpania.

Publikacja: 25.06.2019 21:00

Hotel ma być doświadczeniem. Na dachu Puro w Warszawie mieści się restauracja

Hotel ma być doświadczeniem. Na dachu Puro w Warszawie mieści się restauracja

Foto: materiały prasowe

14,2 tys. pokojów w hotelach aktualnie funkcjonujących w Warszawie i 11,8 tys. w Krakowie – mimo szybko rosnącej liczby inwestycji nasze główne miasta są w tyle za europejskimi gigantami. Berlin dysponuje bazą 66,4 tys. pokojów, Praga 35,8 tys., a Frankfurt 28,4 tys.

– Te liczby pokazują, że polskie miasta mają olbrzymi potencjał rozwoju. Tylko w tym i w zeszłym roku w Warszawie otworzyło się 12 hoteli, więcej niż w Berlinie – mówi Agata Janda, dyrektor ds. doradztwa hotelowego w firmie JLL. – Dostrzegamy duże zainteresowanie kolejnych światowych brandów wejściem do Polski, począwszy od nowych konceptów, zgodnych z filozofią współdzielenia, po marki ultraluksusowe – dodaje.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Nieruchomości
Mieszkanie dla singla, dla pary, dla rodziny. To dobry czas na szukanie lokalu?
Nieruchomości
Popyt na biura nakręcają renegocjacje umów
Nieruchomości
Trójmiasto zdominowało rynek mieszkań premium. Ta część rynku też nie ma lekko
Nieruchomości
Deweloperzy lubią „obwarzanki” i kurorty. A co lubią klienci?
Nieruchomości
„Pomysły” deweloperów, czyli jak z domu może powstać blok
Reklama
Reklama