Co musi być w odpowiedzi

Publikacja: 02.03.2010 03:15

Co musi być w odpowiedzi

Foto: www.sxc.hu

[b]Odpowiedź dostawcy usług telekomunikacyjnych na wniesioną reklamację powinna zawierać:[/b]

- nazwę jednostki, która rozpatrzyła reklamację;

- rozstrzygnięcie o uznaniu lub odmowie uznania roszczenia;

- podstawę prawną rozstrzygnięcia;

- w razie przyznania odszkodowania określenie jego kwoty i terminu wypłaty;

- w wypadku decyzji o zwrocie innej należności (zawyżony rachunek telefoniczny) określenie kwoty i terminu zwrotu;

- pouczenie o wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego i prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym. Jeśli skargę złożyła osoba fizyczna – informację o prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu mediacyjnym lub przed sądem konsumenckim;

- podpis upoważnionego pracownika reprezentującego operatora wraz z podaniem jego stanowiska służbowego.

W razie odmowy uznania reklamacji w całości lub części w odpowiedzi operator musi zawrzeć wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne odmowy. Odpowiedź taka powinna zostać doręczona przesyłką poleconą.

Dostawca usług ma 30 dni na udzielenie odpowiedzi. Brak jego reakcji po tym czasie jest równoznaczny z uznaniem roszczenia.

[b]Odpowiedź dostawcy usług telekomunikacyjnych na wniesioną reklamację powinna zawierać:[/b]

- nazwę jednostki, która rozpatrzyła reklamację;

Pozostało 89% artykułu
Konsumenci
Pozew grupowy oszukanych na pompy ciepła. Sąd wydał zabezpieczenie
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Sądy i trybunały
Dr Tomasz Zalasiński: W Trybunale Konstytucyjnym gorzej już nie będzie
Konsumenci
TSUE wydał ważny wyrok dla frankowiczów. To pokłosie sprawy Getin Banku
Nieruchomości
Właściciele starych budynków mogą mieć problem. Wygasają ważne przepisy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Prawo rodzinne
Przy rozwodzie z żoną trzeba się też rozstać z częścią krów