Reklama
Rozwiń

Polskie „Mam dość" w globalnej reklamie

Piosenka legendarnego Kryzysu trafiła do kampanii firmy Levi's z okazji 150-lecia wprowadzenia na rynek kultowych spodni 501.

Publikacja: 08.02.2023 18:02

Polskie „Mam dość" w globalnej reklamie

Foto: Materiały Prasowe

Jak napisała na FB Ewa Galin, „zespół zza żelaznej kurtyny”, kiedy to marzyliśmy o takich jeansach, teraz jest ich symbolem. To jest symbol!”.

Kulisy są podobno takie, że amerykańska agencja szukała do kampanii piosenki z Europy Wschodniej. Wybrała już utwór, jednak okazał się rosyjski i wobec rosyjskiej agresji w Ukrainie jej użycie okazało się niestosowne.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Muzyka popularna
Linkin Park przyciągnął największe tłumy na Open’er Festivalu. Objawił się duch Benningtona
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Muzyka popularna
Ozzy Osbourne i Black Sabbath: 6 mln fanów oglądało pożegnalny show
Muzyka popularna
Biało-czerwony Angus zagrał w Warszawie, nawet trumpowskim krawatem
Muzyka popularna
Pożegnalny koncert Black Sabbath z Metalliką do obejrzenia za 50 zł
Muzyka popularna
Quebonafide się żegna: zrobił film za 5,5 mln zł i sprzedał dwa razy Narodowy