Polskie „Mam dość" w globalnej reklamie

Piosenka legendarnego Kryzysu trafiła do kampanii firmy Levi's z okazji 150-lecia wprowadzenia na rynek kultowych spodni 501.

Publikacja: 08.02.2023 18:02

Polskie „Mam dość" w globalnej reklamie

Foto: Materiały Prasowe

Jak napisała na FB Ewa Galin, „zespół zza żelaznej kurtyny”, kiedy to marzyliśmy o takich jeansach, teraz jest ich symbolem. To jest symbol!”.

Kulisy są podobno takie, że amerykańska agencja szukała do kampanii piosenki z Europy Wschodniej. Wybrała już utwór, jednak okazał się rosyjski i wobec rosyjskiej agresji w Ukrainie jej użycie okazało się niestosowne.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Muzyka popularna
Rod Stewart łączy siły ze Stonesem Ronem Woodem: wraca Faces
Muzyka popularna
O.S.T.R., Grubson i TEDE połączą rap z operą w widowisku „OpeRAP: ŚLEPCY”.
Muzyka popularna
„Wicked” w Romie. Fenomen musicalu na kredyt czarnej magii
Muzyka popularna
Zalewski z trzema Fryderykami. Waluś o „kompromitacji” Nawrockiego
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Muzyka popularna
Nowy album Eltona Johna. Powrócił z boską Brandi Carlile
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne