Reklama

Polskie „Mam dość" w globalnej reklamie

Piosenka legendarnego Kryzysu trafiła do kampanii firmy Levi's z okazji 150-lecia wprowadzenia na rynek kultowych spodni 501.

Publikacja: 08.02.2023 18:02

Polskie „Mam dość" w globalnej reklamie

Foto: Materiały Prasowe

Jak napisała na FB Ewa Galin, „zespół zza żelaznej kurtyny”, kiedy to marzyliśmy o takich jeansach, teraz jest ich symbolem. To jest symbol!”.

Kulisy są podobno takie, że amerykańska agencja szukała do kampanii piosenki z Europy Wschodniej. Wybrała już utwór, jednak okazał się rosyjski i wobec rosyjskiej agresji w Ukrainie jej użycie okazało się niestosowne.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Muzyka popularna
The Cure, Nick Cave i David Byrne na Open’erze’26
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Muzyka popularna
Ozzy Osbourne potępia zza grobu marihuanę i wspomina jak zjadł głowę nietoperza
Muzyka popularna
Erykah Badu, królowa neo-soulu zaśpiewa w Gdyni dwa razy
Muzyka popularna
Ace Frehley, współzałożyciel Kiss, który „robił dym na scenie", nie żyje
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Muzyka popularna
Grzegorz Turnau: Unikam roli kustosza własnego muzeum
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama