Reklama
Rozwiń
Reklama

Polskie „Mam dość" w globalnej reklamie

Piosenka legendarnego Kryzysu trafiła do kampanii firmy Levi's z okazji 150-lecia wprowadzenia na rynek kultowych spodni 501.

Publikacja: 08.02.2023 18:02

Polskie „Mam dość" w globalnej reklamie

Foto: Materiały Prasowe

Jak napisała na FB Ewa Galin, „zespół zza żelaznej kurtyny”, kiedy to marzyliśmy o takich jeansach, teraz jest ich symbolem. To jest symbol!”.

Kulisy są podobno takie, że amerykańska agencja szukała do kampanii piosenki z Europy Wschodniej. Wybrała już utwór, jednak okazał się rosyjski i wobec rosyjskiej agresji w Ukrainie jej użycie okazało się niestosowne.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Muzyka popularna
Stonesi wznowili „Black and Blue". Planują nowy album i tournee. Zagrają w Polsce?
Muzyka popularna
Grzegorz Ciechowski bliżej Kraftwerku i Portishead niż hymnów polskiego rocka
Muzyka popularna
Foo Fighters w 2026 roku wystąpią na PGE Narodowym
Muzyka popularna
Gitarzysta Mateusz Kowalski nominowany do nagrody Grammy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Muzyka popularna
Pono nie żyje. Znany raper miał 49 lat
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama