Reklama
Rozwiń
Reklama

Gry z Polski błyszczą w globalnych rankingach

W kraju działa ponad 300 studiów deweloperskich. Najnowsze debiuty „Agony" i „Moonlightera" pokazały, jak nieprzewidywalna jest ta branża.

Publikacja: 31.05.2018 21:00

Horror „Agony” jest tak mocny nasycony przemocą i erotyką, że twórcy musieli go ocenzurować.

Horror „Agony” jest tak mocny nasycony przemocą i erotyką, że twórcy musieli go ocenzurować.

Foto: materiały prasowe

Rok 2017 dla twórców gier nie był zbyt udany. Premier było niewiele, a te nieliczne nie zachwyciły (m.in. „Sniper 3" CI Games). 2018 pod tym względem jest zdecydowanie ciekawszy. Na rynek trafił m.in. „Frostpunk" autorstwa 11 bit studios. Zadebiutował w kwietniu i okazał się globalnym hitem. Kilka dni temu na rynek trafiła kolejna gra 11 bit studios – tym razem z wydawnictwa. Chodzi o „Moonlightera" – w ciągu godziny od startu sprzedaży trafił na szóste miejsce globalnej listy bestsellerów Steama, a 24 godziny później zajmował już wysoką trzecią pozycję.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama