Przejęcia często są atrakcyjne na pozór

Po kilku miesiącach sporów telewizja publiczna i firma badająca widownię nadawców wydały wspólny komunikat. Jednomyślne były krótko.

Publikacja: 01.11.2018 20:00

Przejęcia często są atrakcyjne na pozór

Foto: Adobe Stock

Telewizja Polska i Nielsen, których relacje są szorstkie, odkąd prezes TVP Jacek Kurski zakwestionował rzetelność badań widowni przygotowywanych przez tę drugą firmę, wydały w ostatnią środę października zgodny komunikat.

Jak podały strony, w poniedziałek 29 października odbyło się spotkanie zarządu TVP pod kierownictwem Jacka Kurskiego z szefami Nielsena: Roberto Pedriettim, Vittorio Sali oraz Kimonem Zorbasem. Jak można było przeczytać, celem spotkania było „wyjście z kryzysu związanego m.in. z przedłużającymi się działaniami przygotowawczymi do przeprowadzenia audytu badania telemetrycznego zleconego przez TVP w sierpniu br.".

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama