Reklama
Rozwiń
Reklama

Przejęcia często są atrakcyjne na pozór

Po kilku miesiącach sporów telewizja publiczna i firma badająca widownię nadawców wydały wspólny komunikat. Jednomyślne były krótko.

Publikacja: 01.11.2018 20:00

Przejęcia często są atrakcyjne na pozór

Foto: Adobe Stock

Telewizja Polska i Nielsen, których relacje są szorstkie, odkąd prezes TVP Jacek Kurski zakwestionował rzetelność badań widowni przygotowywanych przez tę drugą firmę, wydały w ostatnią środę października zgodny komunikat.

Jak podały strony, w poniedziałek 29 października odbyło się spotkanie zarządu TVP pod kierownictwem Jacka Kurskiego z szefami Nielsena: Roberto Pedriettim, Vittorio Sali oraz Kimonem Zorbasem. Jak można było przeczytać, celem spotkania było „wyjście z kryzysu związanego m.in. z przedłużającymi się działaniami przygotowawczymi do przeprowadzenia audytu badania telemetrycznego zleconego przez TVP w sierpniu br.".

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama