Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.01.2021 21:00 Publikacja: 11.01.2021 21:00
Foto: Adobe Stock
W 2020 r. przychody kin z reklam spadły o około 70 proc., do około 50 mln zł. W tym roku będzie to najszybciej rosnący segment reklamowego rynku – uważają eksperci z domu mediowego Mindshare i New Age Media International (Grupa Cineworld).
- Nasze estymacje na 2021 roku wskazują, że sumaryczne wydatki na reklamę w Polsce wzrosną względem 2020 roku o 8 procent. Biorąc pod uwagę, że miniony rok przyniósł spadek o 12 proc. oznacza to, że rynek nie wróci jeszcze do poziomu z 2019 roku – mówi Karolina Chołuj, dyrektor pionu badawczo-analitycznego Business Planning w domu mediowym Mindshare.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas