[b]"Rz":[/b] - Po trzech kwartałach przychody TVN z segmentu on-line spadły. Jak będzie w czwartym kwartale?
[b]Łukasz Wejchert:[/b] W czwartym kwartale widzimy na rynku niewielki wzrost wpływów z reklamy graficznej, np. na Onecie w listopadzie wynosił on ok. 10 proc. w porównaniu z listopadem 2008 r. Na podsumowanie grudnia jest jeszcze za wcześnie. Duże wzrosty widać w lokalizatorze Zumi.pl i w naszym serwisie randkowym Sympatia.pl. Okazuje się, że w trudnej sytuacji rynkowej ludzie mniej wydają na podróże czy większe inwestycje, ale za to inwestują w rozrywkę. Widać to też na rynku kinowym.
[b] Jak Onet chce się uniezależnić od wahań na rynku reklamowym? [/b]
Nasza dywersyfikacja przychodów polega na inwestowaniu w internet yellow pages, serwis randkowy, gdzie są płatne konta, mamy też przychody z e-commerce i aukcji internetowych. Z roku na rok procentowy udział tych przychodów rośnie.
[b]Czy planujecie uruchomienie własnej wyszukiwarki? [/b]