Reklama
Rozwiń
Reklama

Agora powalczy z UOKiK, Wirtualna Polska z Google’em

Wydawca „Wyborczej" i największy portal uważają, że najgorsze w tym roku za nimi. Wyzwań im jednak nie brak.

Aktualizacja: 18.11.2020 06:27 Publikacja: 17.11.2020 21:00

Agora powalczy z UOKiK, Wirtualna Polska z Google’em

Foto: Fotorzepa/ Krzysztof Skłodowski

Agora i Wirtualna Polska Holding, dwie największe pod względem przychodów i kapitalizacji grupy mediowe notowane na warszawskiej giełdzie, przedstawiły wyniki za trzy kwartały br. oraz podzieliły się przewidywaniami, jak mogą wyglądać ich kolejne miesiące i 2021 r.

Choć ich przychody i zyski mocno spadły, kursy akcji obu spółek we wtorek rosły. Akcje Agory, wydawcy m.in. „Gazety Wyborczej", właściciela sieci kin Helios i outdoorowego AMS, drożały o ponad 4 proc. i kosztowały nawet 6,72 zł, a wartość 100 proc. akcji grupy wróciła ponad próg 300 mln zł. Z kolei walory WPH drożały o około 3 proc. do 80 zł, co oznaczało wycenę internetowej grupy na poziomie 2,33 mld zł.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama