Reklama
Rozwiń

Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie

Omnicom i Interpublic, numer trzy i cztery w świecie reklamy połączą siły w transakcji wartej ponad 13 mld dol. Obiecują właścicielom setki milionów dolarów oszczędności.

Publikacja: 09.12.2024 20:47

Maurice Levy, szef Publicis Groupe (z lewej) i John Wren, prezes Omnicom Group nie doprowadzili do f

Maurice Levy, szef Publicis Groupe (z lewej) i John Wren, prezes Omnicom Group nie doprowadzili do fuzji firm. Teraz Omnicom kupi konkurenta.

Foto: Bloomberg

Amerykańskie grupy reklamowe Omnicom i Interpublic należące do światowej czołówki ogłosiły dziś transakcję wartą 13,5 mld dol. W jej efekcie powstanie nowy lider rynku reklamy pod względem przychodu. Pracę stracić może ponad 30 tys. osób.

Nowy Omnicom będzie większy od WPP 

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji