Prognozy PwC: Wydatki na internet w Polsce będą rosły szybciej

Rosną, choć coraz wolniej, wydatki Polaków i firm na media i rozrywkę. Przez cztery lata dołożymy jednak jeszcze 10 mld zł – wynika z najnowszego raportu doradczej firmy, który opisujemy jako pierwsi.

Publikacja: 26.11.2024 05:04

Prognozy PwC: Wydatki na internet w Polsce będą rosły szybciej

Foto: Adobe Stock

Na media i rozrywkę oraz potrzebny do nich coraz częściej dostęp do internetu konsumenci i firmy wydadzą w Polsce w 2024 r. prawie 65 mld zł – szacuje firma doradcza PwC w najnowszej edycji raportu „Perspektywy rozwoju branży rynek mediów i rozrywki w Polsce” na lata 2024–2028. Opisujemy go jako pierwsi.

Telewizja traci w Polsce rynek wolniej niż w innych krajach

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji
Media
Właściciel TVN dzieli się na dwie części. Co z polską telewizją?
Media
„Życie Warszawy” powraca! Nowy serwis informacyjny dla mieszkańców stolicy
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Media
Dzieci w szponach reklamy. Zobacz, co warto wiedzieć