Reklama

Prognozy PwC: Wydatki na internet w Polsce będą rosły szybciej

Rosną, choć coraz wolniej, wydatki Polaków i firm na media i rozrywkę. Przez cztery lata dołożymy jednak jeszcze 10 mld zł – wynika z najnowszego raportu doradczej firmy, który opisujemy jako pierwsi.

Publikacja: 26.11.2024 05:04

Prognozy PwC: Wydatki na internet w Polsce będą rosły szybciej

Foto: Adobe Stock

Na media i rozrywkę oraz potrzebny do nich coraz częściej dostęp do internetu konsumenci i firmy wydadzą w Polsce w 2024 r. prawie 65 mld zł – szacuje firma doradcza PwC w najnowszej edycji raportu „Perspektywy rozwoju branży rynek mediów i rozrywki w Polsce” na lata 2024–2028. Opisujemy go jako pierwsi.

Telewizja traci w Polsce rynek wolniej niż w innych krajach

Pozostało jeszcze 94% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Wojciech Kuśpik, prezes PTWP: „Rzeczpospolita” idealnie do nas pasuje
Media
Daily Mail przejmuje „The Daily Telegraph”. Nowy medialny gigant w Wielkiej Brytanii
Media
Zmiany w strukturze własności Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej”
Media
Kto przejmie właściciela TVN? Trzy oferty na Warner Bros Discovery na stole
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Media
Sprawa śmierci Jarosława Ziętary. Apel Rady Polskich Mediów
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama